Natteravnen* Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 -etter å ha vore vekke i ei god veke så klarer eg ikkje å ta meg inn igjen her... herregud som det går unna! So det blir å begynne på igjen med ny frisk , håper eg ikkje har gått glipp av alt for mykje som har foregått her siste veka, blir vel heller litt eventuelle svar fra meg som kansje ikkje er heilt oppdatert her og der, men det går vel bra... Har hatt en fin tur til Store Britannia, og vesla fikk helse på bestemor og bestefar og det var kjempestas for begge partar. Håper alle her har hatt en fin 17. mai (litt rart å ikkje feire, men heilt ok faktisk!) Prøvde å bestille blomster til ei tante i Norge den 17. eg, forstod ikkje heilt kvifor ingen av i blomsterbutikkane tok telefonen...-snakk om kortidsminne! Godt å vere heime iallefall, og ei helsing frå meg til alle! c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Velkommen hjem igjen! Så fint at dere har kost dere, selv uten 17.mai feiring.......dere gikk ikke glipp av noe, for de fleste av oss holdt rett og slett på å fryse ihjel akkurat den dagen! Du får sette igang lesingen, blir sikkert ferdig innen sommerferien;-D
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 Velkommen hjem =) Her hadde vi nydelig vær 17.mai.Det var helt topp!! Du har vel lest deg i søvn nå du ....? ;o)
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 Hei hei så kos å se deg igjen her :0) Har tenk på dokke i det siste , håper alt går bra med mammen din.Mamma skal starte cellegift behandling på mandag. Nattinatt, men det er vel snart du kommer inn på disse siden du ;0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå