Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 de har flotte unger og for en tid tilbake var de fra hverandre og slet endel. Nå har hun fortalt meg at hun tok vekk spiralen uten at han vet om det fordi hun ønsker og bli gravid. Klarer nesten ikke se for meg hva slags situasjon dette kommer til og bli for dem når hun skal lure han til og tro at barnet ble til ved et "uhell" som hun selv sier det kommer til og bli. Hva skal jeg gjøre? har lyst og si det til hennes mann, men det blir jo bare galt.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 du får knulle på deg en unge med mannen hennes så får hun sitte der med løsfitta og synge salmer osv:-)
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 Hva slags idiotisk kommentar var dette ment å være da?? Sånne undermålere trenger vi ikke her på dette forumet, hvor gammel er du da? 13 og et halvt?????
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 Sånn, nå skal jeg svare deg, 01:01 ! - Skjønner at du har lyst å si det til mannen hennes, men tror ikke det er særlig lurt, for da kommer jo hun bare til å nekte! Men du kan si til HENNE at du har lyst å si det til mannen hennes, så kanskje hun tenker seg litt om. Fryktelig dårlig gjort, både overfor mannen og et stakkars uskyldig barn som aldri har bedt om noe!!!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #5 Skrevet 27. mai 2008 I mine øyne bør jo mannen vite hva slags dame han er sammen med - altså en som er i stand til å finne på sånt...... Jeg trodde at dersom man ble gravid på spiral er det såpass alvorlig at man må fjerne spiralen så fort som mulig - en kan vel ikke sitte der gjennom et svangerskap. Dette må jo mannen begynne å lure på etterhvert - hvordan forklarer hun han at den allerede er fjernet``??
Sivalur Skrevet 27. mai 2008 #6 Skrevet 27. mai 2008 Spiralen fjernes ikke dersom man blir gravid, den blir sittende til ungen er født - noen har kommet ut med spiralen i hånden... Rent bortsett fra det, kinkig situasjon du er i! Synes at mannen bør få vite hva slags dame det er, samtidig som det ikke er så greit for deg å si det til han. Men du bør hvertfall ta en alvorsprat med henne..
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #7 Skrevet 27. mai 2008 Det går helt fint å være gravid med spiral, det kan faktisk være en risiko å fjerne spiralen når man er blitt gravid pga abort faren.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #8 Skrevet 27. mai 2008 Kun hvis mannen var en god venn av meg ville jeg fortalt dette til han, hvis ikke ville det ikke vært min oppgave. Men jeg ville gjort det utmerket klart for henne hva jeg syns om dette, og prøvd å få henne fra slik tulleidé. Hun må da prate med mannen sin om noe sånt.
*bolla pinnsvin* Skrevet 27. mai 2008 #9 Skrevet 27. mai 2008 Jeg synes du rett og slett skal si til venninna di hva du synes og at du kommer til å nevne det for mannen hennes om hun ikke tar seg sammen. Akkurat det hun er i ferd med å gjøre nå er et overgrep av dimensjoner og noe man umulig kan gjøre dersom man virkelig er glad i noe. Høres ut som ei skikkelig kjerring, spør du meg...
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #10 Skrevet 27. mai 2008 Hi her! Ja, mannen er en god venn av meg og min mann. Har vurdert at min mann skal snakke med hennes da de møtes til fotballkamper etc opptil flere ganger i uken. Men nå liker ikke min mann og diskutere ting av privat og til dels alvorlig karakter. Hun har fjernet spiralen og dette vet ikke hennes mann, hun kan jo bare i verste fall si hun ble gravid med den og bestille legetime og late som hun tok den vekk mens hun er gravid, det er jo også en mulighet.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #11 Skrevet 27. mai 2008 Ja, jeg får gjøre det, får jo liksom problemer med og svelge dette om hun snart blir gravid og mannen blir rasende og jeg visste hva hun hadde i tankene. Selv om de er 2 om og lage barn så har de jo i felleskap funnet ut at hun skulle bruke spiral som prevensjon. Kunne jo sagt til han at han burde vurdere kondomer eller sølibat den senere tid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå