Gå til innhold

NOEN SOM VET DETTE??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hva man har krav på i støtte eller om man har krav på støtte når man har fått innvilget separasjon ( han har nektet å skrive under ), er hjemmeværende med to barn, og trenger et sted å bo?? Får ikke penger av mannen......Han krever 50 % omsorg og de er ikke enige....får jo ikke søkt om evnt støtte fra nav til det er avgjort da kanskje?

Noen som har erfaring??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv om han nekter å skrive under, skal du ha støtte.

 

Søk ivei! Evt forklar situasjonen.

Skilsmissen din kan dryge ut litt lengre enn vanlig om han setter seg på bakbeina, men det er alt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...