Mazza** Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Noen som vet hva man har krav på i støtte eller om man har krav på støtte når man har fått innvilget separasjon ( han har nektet å skrive under ), er hjemmeværende med to barn, og trenger et sted å bo?? Får ikke penger av mannen......Han krever 50 % omsorg og de er ikke enige....får jo ikke søkt om evnt støtte fra nav til det er avgjort da kanskje? Noen som har erfaring??
Northernlights Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Selv om han nekter å skrive under, skal du ha støtte. Søk ivei! Evt forklar situasjonen. Skilsmissen din kan dryge ut litt lengre enn vanlig om han setter seg på bakbeina, men det er alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå