Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor valgte dere det isåfall?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Gutten min er straks 5 mnd og uvaksinert. Både mannen min og jeg er godt opplyste og oppdaterte på forskning og litteratur både for og imot, og så langt taler alt mot vaksinering. Mye av det som finnes i vaksinene er direkte skadelig for kroppen og spesielt en så liten kropp som det her er snakk om. Både allergi, autisme og krybbedød kan linkes til vaksinene. Vaksinerte unger får likevel barnesykdommene de vaksineres mot, og forsking viser at de uvaksinerte kommer ut at sykdommen med et sterkere immunforsvar og immunitet. De blir heller ikke sykere enn vaksinerte unger. Jeg kan ikke la helsevesenet sprøyte så mye gift inn i den lille kroppen uten at det finnes bedre garantier enn det gjør i dag.

Vil du vite mer, kan du gå inn på vaksineopplyste foreldres nettside, vof.no. Der finner du linker og informasjon, samt forslag til litteratur.

Lykke til med avgjørelsen. Du gjør uansett det som er best for ditt barn, som alle foreldre vil.

Skrevet

Gå til Vaksinedebatten her på Dib så får du nok flere svar.

Skrevet

Vi vurderte å velge bort noen av vaksinene, men kom frem til at det ville for egoistisk av oss, så derfor har vi gitt alle til alle barna. Vi er endel av et større samfunn og jeg synes det er en etiskt plikt og skulle verne om de svakeste i samfunnet. Ikke alle barn kan ta vaksiner av ulike grunner og dersom flere og flere i tillegg velger å ikke ta vaksiner kan sykommene blusse opp og de barna som ikke kan ta vaksiner, gjerne pga svekket immunforsvar, vil da kanskje dø fordi de ikke klarer å stå i mot barnesykdommene. Så langt har INGEN kunne påvise noen som helst skadelig effekt av vaksinene, og de fleste vaksinene (ikke alle) har blitt brukt i såpass mange år nå at man burde sett evt bivirkinger av dem til nå om det var noen.

Skrevet

Nå feilinformerer du! Verken autisme, allergi eller krybbedød kan på noen som helst måte linkes til vaksiner! Og rundt om i verden dør hundretusner av barn hvert år av barnesykdommene barna her til lands vaksineres mot, så ikke om å bagatelliser faren med dem.

Det finnes endel som spekulerer i om vaksinen kan linkes til det du nevner, men det er aldri blitt påvist noe og den der med autisme er jo siden kommet fram som en stor og betalt bløff...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...