Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

har en sønn på tre uker som er plaget med mye luft i magen. Det romler veldig i magen og han har problemer med å få opp luft i form av rap. Men han fjerter mye da :) men han plages tydelig med magesmerter innimellom. Noen gode råd??? han er veldig glupsk når han spiser, men jeg kan jo ikke akkurat stoppe han i spisingen, eller hva??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kiropraktor???

Vi gikk til kiropraktor når emilie var rundt 3-4 uker gammel pga vond mage... og etter første behandlig ble det mye bedre.... Trengte 3 behandlinger....

Hun var ekstrem stive i ryggen, det hva grunnen for magevondt her. så kiropraktoren fikk rettet det opp :o)

Skrevet

Kan være at han svelger mye luft siden han er glupsk, min yngste gjorde det til å begynne med. Kan jo prøve å ta han opp under måltidet, la han få rape og så kan han fortsette å spise. Jeg holdt gutten mitt oppe mye på dagtid, sånn at han skulle få ut så mye luft som mulig.

Skrevet

Legg barnet på magen på armen din med hodet ved albuen. Det liker tulla vår når hun har vondt i magen. Roer seg ofte fint ned da. Er også glimrende "kikkeposisjon" for den lille, mye spennende å se når man går rundt :)

Skrevet

Hadde samme problemet med lillegutt, og vi gikk til kiropraktor. Hadde en stivhet og spenning i kroppen som kiropraktor får løst opp. Har hatt to behandlinger og merker stor forskjell. Skal til en 3.behandling også.

Har god erfaring med dette med 1.mann også. Han ble en helt annen baby etter 3 behandlinger.

Skrevet

Prøv kiropraktor!Funker som bare pokker;) Mini var også glupsk men alt endret seg etter kiropraktortimen. Alt startet vel da han va rundt 3 uker gammel og han begynte å svelge mye luft når han spiste. Kiro fant ut at han hadde KISS (låsninger i nakken) som igjen førte til kolikksmerter, men nå er han helt frisk og det er som om å ha en ny baby i huset!Helt herlig:) I mellomtiden kan du kjøpe minifom på apoteket og gi han sukkervann. Minifom ga jeg til hvert måltid,men har sluttet med det nå da han ikke sliter lenger. Sukkervann gir du når han har vondt (ikke forebyggende) da det hjelper=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...