Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Blander dere familie og venner?? Har flere i familien som ikke prater særlig og jeg unner på en måte ikke noen av vennene våre å sitte sammen med dem. Tenk så kjedelig. Men samtidig tenker jeg kanskje de får dem til å prate. Føler det er veldig safe å sette familien på egne bord, men kanskje ikke så spennende? Hjelp, for et puslespill. Vi har et par ungdommer også. Hvem skal de sitte sammen med???
Trebarnsmamma2010 Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Jeg har ikke tenkt så mye på familie i forhold til venner, men vi skal uansett blande slekt fra begge sider sammen og venner som ikke kjenner hverandre skal sitte sammen. Dette fordi det er våres dag og en fin mulighet for begge sin slekt og de vennene vi har hver for oss til å bli kjent med hverandre. Er vell stort sett denne dagen at alle kommer til å møtes samtidig.
hannetroll Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 Vi blander familie, egne venner og foreldres venner, men er svært nøye med å plassere folk sammen som kan ha gode samtaler og hygge seg sammen. Tenker ikke så mye på at familiene skal bli kjent med hverandre, det viktigste er at alle har det trivelig. Ungdommene klarer seg sikkert veldig godt på bord sammen med hyggelige voksne! Hvis du har familiemedlemmer som ikke er så snakkesalige, så kan du jo spre disse godt slik at de kommer på bord med flere som kan holde samtalen i gang. Hva du enn gjør, så pass ihvertfall på at du ikke plasserer de "vanskelige" gjestene sammen, med bare én eller to ved bordet som kan holde samtalen i gang. Jeg har vært i den situasjonen, og det var ikke spesielt hyggelig....
brooklyn Skrevet 27. mai 2008 #4 Skrevet 27. mai 2008 Vi hadde "venne-og kusine og fetter-bord", og "tante og onkel-bord". Brukte mye tid på å sette sammen de som skulle sitte ved samme bord, sørget for at det var et muntrasjonsråd på hvert bord, og at de parene som jeg trodde hadde noe til felles fikk sitte sammen. De som ikke kjente noen av familien min, fikk sitte på bord med noen de kjente, f.eks min single kompis og min single kusine satt på bord sammen med et vennepar og med min fetter og hans samboer. Sier det rett ut- de laget et himla liv om kvelden, kjempestemning og høy sigarføring, de kom overrens som bare det. KJempestas:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå