Gå til innhold

Kynnere som varer og varer, og varer....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 32, og har hatt kraftige kynnere i hele dag. Har ikke klart å gjøre noe. Klarer nesten ikke å komme meg opp av sofaen. Kynner'ne varer i minst 45 min før de endelig gir slipp. Magen blir stein hard, og det gjør skikkelig vondt, klarer nesten ikke å puste. Har ikke sovet i natt grunnet nettopp dette. Er dette normalt? Noen som vet hvorfor kynnerne holder på så lenge? Noen som har det samme problemet? Hjelp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg er selv i uke 22 nå og har hatt en del kynnere. En natt så fikk jeg en som varte i flere timer virker det som. Fikk ikke sove den natta, og låg på sofanen (tok meg fri fra jobb) den dagen og bare slappa av.

Jeg ringte til legen min, og han sa at så lenge det ikke kommer ut noe slim/blod så er det ikke farlig med kynnere. Men om de går videre til å bli rier så skal du kontakte fødeavdelingen.

Gikk greit for meg, dagen etter på var alt ok igjen.

Så tror det skal gå over om du bare tar det litt med ro og slapper av. Men om du er skikkelig bekymra så ring til legen din å hør?

Skrevet

hei jeg har det på samme måten som deg er i uke 33. i går hadde jeg kynnere i flere timer her som kom og gikk. begynte å bli stresset og begynte å ta tiden på dem. var heldigvis ingen regelmessighet over dem. satt meg til slutt i badekaret kl 1 i natt og da slapp det taket og har egentlig for første gang på lenge hatt en god natts søvn. men kjenner kynnerene og nedpresset igjen i dag. tror det er normalt, men blir litt stresset for kan ikke huske det var sånn før helt på slutten med forige barn.

Skrevet

Jeg har vært mye plaget med kynnere de siste 2 ukene, men mine er kortere da. Jeg var på sykehuset til sjekk for halvannen uke siden, og da sjekket de aktiviteten på livmora og livmorhalsen. Alt så bra ut, men mine kynnere har ikke vært vonde! Jeg fikk beskjed om at dersom kynnerene blir vonde, og dersom jeg kjenner nedpress, så skulle jeg ringe jm eller føden med det samme! Om 1 mnd så skulle jeg få lov til å kjenne så mange kynnere jeg ville, men nå er det litt for tidlig med hyppige og kraftige kynnere.

Jeg ville ringt jm eller føden bare for å få tatt en kontroll!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...