klompen-81 ¤over terminr¤ Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Kan anbefale alle gravide å kunne litt om denne sykdommen.ikke meningen å skape uro hos noen men unner ingen å gå gjennom det som jeg gjør nå. Venter på svar fra lab på sykehuset. min sønn fikk den og den kan være mer skadelig for fosteret inni magen enn folk gjerne tror...Å gå å vente slik jeg gjør er helt forferdelig. Har du et barn med den femte barnesykdom:gå til legen med en gang!! se på denne linken. det fins masse fakta om den ellers også. Desverre er kunnskapen veldig sprikende fra lege til lege om dette. det gjør det hele litt usikkert.selv får jeg svar fra på prøvene i løpet av uken....om jeg har anti stoffet i meg er alt bare bra.så det er det vi håper på.. http://www.pasienthandboka.no/default.asp?mode=document&documentid=2826
Trulte76 Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 ja jeg har lest om den, men er heldigvis bare 5% sjanse for den gravide skal smitte fosteret da Viser man antistoffer på sykdommen så får fosteret behandling inne i mors liv sånn jeg forstod det.
Mummimamma;-) Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 Håper alt går bra med deg og babyen, heldigvis er sjansen for at du skal smitte barnet liten. Krysser firngrene for deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå