Gå til innhold

DRIKK ØLGJÆR,..................

Anbefalte innlegg

Skrevet

ølgjær er veldig sunt for babyen OG gjør at babyen får mere hår, min svigermor gjorde det når hun gikk med min samboer..., han hadde masse hår på hodet!!!!! for de som liker det da, jeg personlig vil ikke gjøre det syntes ikke nyfødte skal ha masse svart hår men, ville bare tipse :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe. Det har helt sikkert ingenting med gener å gjøre. Bare drikk ølgjær, og barnet blir født med hestehale:)

Drakk masse munkholm når jeg var gravid med tulle med mye hår, men tror nok det er tilfeldig ja. Moren min hater øl, og jeg hadde masse hår.

Skrevet

Stakkars deg da, Veronica, om det viser seg at babyen din FÅR masse svart hår (noe som er sannsynlig, ettersom faren hadde det..), og du faktisk syns det er stygt?

Heheh..

Skrevet

bare for og gjøre en ting klart: jeg syntes IKKE barn med masse hår er stygt, det jeg mente var at jeg PERSONLIG ville ikke drukket noe for at ungen min skulle fått MERE og TJUKKERE hår, jeg la heller ikke inn dette innlegget for og få kritikk tilbake, jeg sa det for de som er innterssert, foresten: det er bevist at om man drikker ølgjær får barnet mere hår, ikke at barnet får hestehale kanskje,hehe. men ja, dere skjønner! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...