Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ka ti begynne magen å vokse?lure litt selv om d er etter person til person..hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Dette sammenhenger med om du er førstegangs, eller har fått barn tidligere. Jeg går ut i fra at du er førstegangs, og svarer etter de antatte forhold. Det første du vil merke er en mer oppblåst mage, uten at det trenger å bety at du har luft i magen, slik vi kjenner det. Magen kommer gjerne til å virke veldig stor de første ukene, men dette kommer av hormonelle reaksjoner, og har ingenting med størrelse på barnet eller livmoren å gjøre. Den første tiden er barnet bare noen mm stort, og det kan ta en tid før barnet vokser bemerkelsesverdig.

Rundt uke 12 kan du kanskje merke toppen av livmoren over skambenet. Det er først nå du kanskje begynner å få en liten mage, men det kan også ta flere uker før i alle fall andre kan se den. Men jeg vil si at rundt uke 16 er det trolig at du har fått mage.

Dette er veldig forskjellig fra person til person, som du jo spurte om. Jeg har en liten mage nå, som jeg fikk i uke 11.

Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...