Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det lov å si at man er lei av å være gravid når man har 6-7 uker igjen? De siste dagene har jeg faktisk følt meg helt ferdig med dette svangerskapet...

Tung i kroppen, konstant ømhet i magen pga ville hybelboere som bare avløses av skikkelige smerter når herjingen har vært for voldsom for lenge, tretthet som overmanner meg helt slik at ingenting orkes, pustebesvær som gir hodepine når hjernen rett og slett mangler oksygen, kløe som driver meg til vanvidd, mage som er helt stinn som en ballong rett før smellet, mangel på behagelige sitte/ligge/stå stillinger, mangel på sammenhengende søvn, manglende matlyst og plass til mat i magen, evindelige doturer, tett nese og nysetokter hver kveld ved leggetid, ømme pupper som tror at melken må være av årgangsmerke innen guttene ankommer og sist men ikke minst... Ny runde med oppkast og kvalme hver kveld!

Og så alt det jeg rett og slett ikke får gjort....

og nå er jeg sliten og lei...hvor slitsomt blir det ikke med to babyer samtidig...med det racet vi har her fra før....?

Som min venn dritgrei pleier å si: God Jul! :/

Æsj...jeg har mistet piffen rett og slett...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er lov å være så drittlei som du bare måtte orke. (Orker du forresten være lei?)

Det er dumt å se at du har det så jævlig - sånt kvalifiserer til jævlig når det ene avløser det andre oppå det første og det vil ingen ende ta. :-/

Men når T&T omsider kommer ut har vel Phantometmannen tenkt å være hjemme en del uke, så dere blir to om å ta unna racet i huset? Dessuten kommer T&T sikkert til å sove masse de første 4 ukene sånn at du får kommet deg en hel del til hektene - for det trengs, ja.

Stor klem til deg - verdens tøffeste mamma!

Skrevet

Det er klart det er lov! Jeg tror at de aller fleste av oss kjenner oss ørlite igjen også. Jeg har bare hatt barn jeg har bestemt meg for å vente på og bare en om gangen, men jammen har jeg blitt lei allikevel. Med mindre plager enn det du har... Det er lov å være lei etter at de har blitt født også og vente en dag eller 17 før du er glad for at de er der. Det blir slitsomt når dere har et helt fotballag i huset, men jeg er sikker på at hvis noen takler det, så er det dere.

Nå håper jeg du får mulighet til å slappe av de ukene du har igjen og forhåpentligvis finne igjen litt av piffen. Stor klem

Skrevet

Det er vel det som er lov i grunnen! ... og når du faktisk blir dårlig igjen etter å ha hatt nesa over vann ei stund, det kan jeg godt skjønne at tar motet fra deg! Men det er ikke lange biten igjen, den er bare fryktelig tung, og du er sterk som en bjørn så det går fint, men det vet du jo!

Du er flink, og tøff og kul og stilig, og det imponerer meg at du tør å være lei, det liker jeg godt, for jeg tror det er viktig å få ut litt drit nemlig!

Jeg heier!

God jul min venn!!! GOOOOD JUUUUL!

Skrevet

Hvis det er noen som har lov til å være lei akkurat nå, så må det være DEG Phantomet!!

Den jobben du har gjort de siste månedene er intet mindre enn imponerende. Et særdeles slitsomt svangerskap kombinert med storfamiliens krav - dette har du møtt med et beundringsverdig pågangsmot!

Det er lov til å miste piffen! Hører du???

Nå skal du hvile deg og ruge en liten stund til, nå er det like før du har to små babyer i favnen. Du trenger å spare på noen krefter til både fødsel og barseltid.

Jeg har forstått at du har en flink og forståelsesfull mann (heldigvis!). Jeg håper han forstår at han må yte ENDA mer noen uker framover.:-))

Jeg heier på deg og vet at du holder ut en stund til!

Hvil deg nå!

Klem klem klem

Skrevet

Klart det er lov til å være sliten og lei!

Ukene føles sikkert som år....men vips har du to små gryntende gull.....og da er slitet glemt (nesten)

Pass på å hvile deg når du kan....rop ut om du trenger hjelp,jeg gjentar det til det kjedsommelige ;)

Du er kjempeflink og en god jul til deg også!

Klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...