Clemencia Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Jeg har veldig lyst å gifte meg med min kjære, men føler aaldri at han kommer seg til å fri. Så jeg lurer litt på å ta det hele i egne hender, men er nok litt usikker ennå. Jeg er vel egentlig veldig tradisjonell og romantisk, og er usikker på om jeg skal overlate dette til sambo eller hva. Det har jo gjennom tidene vært en "mannsjobb"... Så det er vel fortsatt litt uvant, iallefall rundt her. Jeg har mest lyst å gjøre det selv og virkelig overraske han, men er redd for at jeg tar fra han en del. Hva mener dere? Er det mannens oppgave og privelegium å få fri, eller er det samme hvem som frir? Noen kvinner som har fridd til mannen sin her inne? Takker så mye på forhånd :-)
Blubblubb Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Jeg tenkte egentlig det samme - det er hans jobb! Men etter å ha venta i flere år ga jeg opp og fridde selv - og han ble veldig glad Du får hinte litt, kanskje til og med spørre han hva han synes om at jenter frir (forkledt som en historie e.l.) så får du ihvertall en ide om han synes du tar noe ifra han . det syntes ikke min, men han er heller ikke av den tradisjonelle typen.
Galskapens overhode Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 Jeg fridde til min kjære jeg.. Og han fikk sette datoen.. Ingen som har kommentert det til oss. Mannfolka kan jo finne på å bruke så himla lang tid hvis de skal få bestemme..
Gjest leelu25 - fikk Tobias 2/12-06 Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 Jentene har "lov" til å fri på skuddårsdagen 29.februar hvert fjerde år Hvis du er opptatt av å følge tradisjon så kan du jo benytte anledningen neste gang selv om det er noen år til da.. Jeg fridde på skuddårsdagen iår og fikk JA
ChellBell - har født! Skrevet 29. mai 2008 #5 Skrevet 29. mai 2008 Jeg syns helt klart at en jente kan fri ) Jeg hadde aldri gjort det selv, så for meg føltes det helt feil. Det betydde utrolig mye for meg at han tok det initiativet - og det gjorde han endelig! Ble forlovet for 3 mnd siden!
Pappalille Skrevet 1. juni 2008 #6 Skrevet 1. juni 2008 Jeg fridde til min mann. Hadde jeg ikke gjort det hadde vi neppe blitt gift på et par år enda^^ Han har så god tiiiiiid! (Vi har vært sammen i snart fem år, gift i tre av dem.)
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 3. juni 2008 #7 Skrevet 3. juni 2008 jeg fridde til min mann etter 2 år har vært gift i 2 år nå 14.07:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå