Gå til innhold

Hva synes dere om kvinner som frir?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har veldig lyst å gifte meg med min kjære, men føler aaldri at han kommer seg til å fri. Så jeg lurer litt på å ta det hele i egne hender, men er nok litt usikker ennå. Jeg er vel egentlig veldig tradisjonell og romantisk, og er usikker på om jeg skal overlate dette til sambo eller hva. Det har jo gjennom tidene vært en "mannsjobb"... Så det er vel fortsatt litt uvant, iallefall rundt her. Jeg har mest lyst å gjøre det selv og virkelig overraske han, men er redd for at jeg tar fra han en del.

Hva mener dere? Er det mannens oppgave og privelegium å få fri, eller er det samme hvem som frir? Noen kvinner som har fridd til mannen sin her inne?

Takker så mye på forhånd :-)

Vickan.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei vet du hva :o) Min mann er akkurat likedan, og jeg "gjorde det" selv jeg! hehe, kan ikke vente i evigheter heller;o) Nå har vi vært gift i over seks år, tiden bare fyker.

Skrevet

Nei fyttirakkern de syns jeg ingenting om!!

Neida jeg bare tuller, men måtte bare med den overskriften

Det er vel kult det! Bare finn på noe gøy og fri i vei.

Lykke til!

Skrevet

i den tiden vi lever i nå, så kan like gjerne damene fri som mennene :)

Så har du lyst har du lov ;)

Skrevet

Jeg synes det er helt flott med kvinner som frir.

Synes egentlig det er helt teit at mannen lissom skal fri.

Verden er heldigvis ikke slik den var før, ang menn og kvinner da.

synes du skal gjøre det jeg :0) lykke til

Skrevet

Skal man fri på den romanstiske måten syns jeg det er mannens oppgave (kall meg gammeldags). Men egentlig syns jeg fri-ing er noen fjolleri. Ekteskap er noe man kan prate seg fram til.

Skrevet

Jeg synes man skal ta hensyn til hva kjæresten din synes jeg...

Vet kjæresten min ville ikke satt pris på om jeg fridde, for han synes at det er hans oppgave. Han har fortsatt ikke fridd da men, jeg håper det kommer snart! Har snakket litt om det og har råd til brylupp nå, så håper det kommer snart... <3

Skrevet

Det er ingenting i veien med kvinner som frir, så føler du at det er mest rett, så gjør du det! Jeg personlig tror vel at jeg er for tradisjonsbunden (eller ikke hadde hatt guts nok) til å gjøre det selv. Du kan jo så klart lufte hele idéen for han litt oftere enn vanlig også. Ikke mase om det så klart, men nevne små ting som f.eks. hvor mange gjester dere har sett for dere, hvor seremonien/festen skal være, når han kan tenke seg å gifte seg osv. Må jo ikke skremme han bort med masse stress rundt bryllup heller, men fokusere på all kosen ;)

Når det er sagt, så kan jeg jo nevne at sist gang jeg var i bryllup så var det kvinnen som hadde fridd ;) Og de har det fortsatt bra de :D

Masse lykke til samme hva som skjer! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...