Jelly Belly Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Jeg begynte å kjenne liv på tirsdag, siden har jeg kjent masse hver dag. Men ikke idag.. Må ærlig innrømme at jeg begynner å bli ganske bekymret altså! har jeg grunn til det eller er det vanlig at det kommer og går litt i begynnelsen...?? er 19+3 idag.
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Ingen grunn! Jordmor sa til meg at det er de 3 siste mnd man skal kjenne liv hver dag;) Jeg begynte å kjenne liv i uke 20, kjente det sterkt noen dager, men andre dager har det vært lite, eller nesten ingenting..Ikke tenk på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå