Gå til innhold

Bekymret.. (samme som skravle)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynte å kjenne liv på tirsdag, siden har jeg kjent masse hver dag.

 

Men ikke idag..

 

Må ærlig innrømme at jeg begynner å bli ganske bekymret altså! har jeg grunn til det eller er det vanlig at det kommer og går litt i begynnelsen...??

 

er 19+3 idag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen grunn! Jordmor sa til meg at det er de 3 siste mnd man skal kjenne liv hver dag;) Jeg begynte å kjenne liv i uke 20, kjente det sterkt noen dager, men andre dager har det vært lite, eller nesten ingenting..Ikke tenk på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...