Jelly Belly Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Jeg begynte å kjenne liv på tirsdag, siden har jeg kjent masse hver dag. Men ikke idag.. Må ærlig innrømme at jeg begynner å bli ganske bekymret altså! har jeg grunn til det eller er det vanlig at det kommer og går litt i begynnelsen...?? er 19+3 idag.
MammaCecilie Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Det er helt vanlig:) Er ikke før i uke 28 tror jeg, at man skal kjenne liv hver dag:)
N_79 Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 Pleier å komme og gå i begynnelsen....men om du er veldig bekymret så kan du jo ringe jordmor eller lege
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 Tror ikke det er grunn til å bekymre seg. det kommer og går veldig variabelt..... Først i uke 23 el 25 sier de at man skal kjenne regelmessig liv hver dag. Men så klart...hvis du bekymrer deg veldig, og det går ut over andre ting, kan du jo be legen din sjekke med doppleren.
Glad_mor_85 Skrevet 26. mai 2008 #5 Skrevet 26. mai 2008 helt vanlig. er selv 19.1 på vei og kjenner ikke alltid liv, fikk en rar "utflod" i toalettet her om dagen og har vært skikkelig bekymret i helga, men ultralyden var idag og alt stod kjempebra til. den lille gutten inni der stupdte kråke og koset seg. så ikke bli bekymret, alt er nok bra:0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå