Honningmelon Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Vi har to barn, og her om dagen sa faktisk mannen at han kunne tenke seg en til... om ikke alt for lenge. Jeg fikk sjokk! Det er liksom jeg som har vært helt på tuppa etter å bli gravid de to gangene jeg har vært gravid, og er nå ikke sikker på om jeg vil ha fler. I allefall ikke på leeeenge. Men, jeg må jo si at sambo klarer å påvirke meg positivt... ehem... så vi får nå se. Hvordan er det egentlig å gå fra to til tre barn? Jeg syns jeg har meeeer enn nok å gjøre med to :-)
mams-til-tre Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Vi er veldig enige om at vi ikke skal ha flere barn... Å gå fra 2 barn til 3 går veldig bra... Litt mer å gjøre men man blir fort vant til det..
hit og dit Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 Ja no er me det. Før me fekk mallo meinte han det holdt med ein, kanskje to. Etter at me fekk ho så synes han det er heilt greit at me får fire. Så då fekk eg det som eg ville. =)
Jenny-penny Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 Mannen min er fornøyd med en, jeg vil ha to Blir nok to etterhvert!
Gjest Skrevet 26. mai 2008 #5 Skrevet 26. mai 2008 Vi vil vel i utgangspunktet ha to.. Rett og slett fordi jeg vet hvordan mamma og pappa har "slitt" med oss tre søsken. Jeg er redd for at jeg ikke får nok tid hvis de blir tre, nå har vi jo bare en, men tanken er jo der. Vi vil ha nok tid til å følge opp de vi skal ha, og jeg føler vel at 2 kanskje er nok for oss. MEN det kan jo hende vi forandrer mening etter vi har fått nr 2 om en stund. Beundrer for all del de som har mange unger og kan følge opp hele tiden. Men vi er nok ganske enige om at to er det rette "antallet" for oss... Men som sagt, det kan jo forandre seg. Skjønner godt at du fikk sjokk jeg
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 26. mai 2008 #6 Skrevet 26. mai 2008 Nei jeg vil ha fire, men luftbert vil ikke ha noen som helst han...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 26. mai 2008 #7 Skrevet 26. mai 2008 Jepp, vi er enige om at vi ønsker to barn =)
ifie Skrevet 26. mai 2008 #8 Skrevet 26. mai 2008 Han syns én er flott, to er vel "greit". Jeg vil gjerne ha tre, hvertfal! Får se etter nr to, om vi er så heldige
Gjest Skrevet 26. mai 2008 #9 Skrevet 26. mai 2008 Ja vi er enige, fire er bra, men kommer det en til så tar vi den å :0)
Gjest Skrevet 26. mai 2008 #10 Skrevet 26. mai 2008 Nei han vil ha to (nr to er i magen nå) og jeg vil helst ha fire hehe.. Jeg synes det hadde vært perfekt å få to relativt tette nå, så vente 4-5 år og få to relativt tette til etter at vi har fått oss hus, utdannelse osv Men vi får nå se hva jeg får han med på da..
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 26. mai 2008 #11 Skrevet 26. mai 2008 vi er enig om at 3 er fint, men om vi får tvillinger så sier jeg at vi må vudere en til.. hehe.. men vi har no gooo tid:D
Gjest Skrevet 26. mai 2008 #12 Skrevet 26. mai 2008 Foreløpig enige om at de tre vi har holder ;-) Så får tida vise.....kommer aldri til å bli uenige der vet jeg....vi er enige om at hvis lysta melder seg for en av oss så skal vi være åpne for diskusjon :-)
Northernlights Skrevet 26. mai 2008 #13 Skrevet 26. mai 2008 Fra 2 til 3 er no problemo. Ja,jeg og mannen er enige; ikke et barn til!!!! =o)
Nit@™ Skrevet 26. mai 2008 #14 Skrevet 26. mai 2008 Mannen vil egentlig ha en til.. og jeg har sagt nei. Så det får bli som det er nå. Ikke så sikkert jeg kan få flere heller, og med litt hjelp av hormonspiralen vinner jeg ;o)
Honningmelon Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #15 Skrevet 26. mai 2008 Sikker på det NL?:-) Folk sa til meg at å gå fra èn til to var no problem, men jaggu sa jeg smør! Skulle tro jeg fikk et helt lass med unger ;-) Men, eeeer det lettere fra to til tre altså? Du må nok overbevise meg for at mannen skal få oppfylt sitt ønske.
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 26. mai 2008 #17 Skrevet 26. mai 2008 Først ble vi enige att vi skulle ha 1 barn. Vi gravide med frøken nr 1. Hadde litt kos en kveld sa til mannen nå tror jeg jammen jeg ble gravid. Han lo det gjorde jeg også. Ett par uker etter fikk jeg det for meg å teste. Jeg hadde rett. Det var 7 måneder etter 1ste frøken ble født Nå når jentene er 23 og 7 måneder ønsker vi oss enda 1. Men vente noen måneder til =0)
Willy Wonka Skrevet 26. mai 2008 #18 Skrevet 26. mai 2008 Håper på 3 barn....men planlegger først nr. 2 og ser derfra. Men målet er vel 3 barn, ja.
Gjest mphs Skrevet 26. mai 2008 #19 Skrevet 26. mai 2008 Ja, vi var enige om 2 barn og nå er de her begge to:o)
Northernlights Skrevet 27. mai 2008 #20 Skrevet 27. mai 2008 Ja,men nå er jo barn forskjellige.Hadde jeg fks fått 5.mann FØRST, da hadde jeg nok ikke fått dem som perler på en snor,nei. ;o) Jeg synes ikke de fire første var noe stort "problem",jeg. Kosa meg hjemme med dem til minsta var 3. Da begynte jeg på skole. Jeg har 6 barn, og kan ike tenke meg å se tilbake på "bare" to barn,fks. Uff, da hadde jeg vært ensom nå,gitt =o) De tre eldste bor jo ikke hos meg. Voksne alle sammen...farmor er jeg blitt,også. Go for it ;o)
petite fleur Skrevet 27. mai 2008 #22 Skrevet 27. mai 2008 Jeg ville ha to og han ville ha en (han er enebarn, og synes det er så flott). Så ble gutten vår født, og jeg ble plutselig enig med ham om at en var nok likevel ;-) Meeeen,tiden går, og jeg kunne godt tenke meg en til om 3-4 år....på keiserlig vis da. Så da gjenstår det å se om sambo villig lar seg overtale. Ingen krise om det ikke blir en til, men vil gjerne at sønnen min skal ha en bror eller søster.
Lizzern85toskjønnejenter05&08 Skrevet 27. mai 2008 #23 Skrevet 27. mai 2008 Nei her er vi ikke helt enige, han ville gjerne ha hatt 5, ihvertfall så vil han ha 3. Mens jeg kanskje kunne stoppet på 2, men det kan nok fort endre seg når nr to er ute av magen, ble jo babysyk 5 mnd etter snuppa ble født;)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 27. mai 2008 #25 Skrevet 27. mai 2008 Vi er begge enige om at vi vil ha 2 barn, har en nå så blir bare en til her i huset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå