Gå til innhold

hmmm.. Lurer veldig..

Anbefalte innlegg

Skrevet

E har slutta me pillen, før d ble pillen glemt ett par ganga.. Begynte å lure her om i va gravid for hadde menssmerta osv uten at nie kom ,men så kom d noe 16.mai. Tenkte at no kom TR, men det va ikkje som d pleie. Bare litt, å merka d mest når en va på do.. Tok en test før d som va negativ, men va nok uansett for tidlig å teste. Å i d siste har i fremdeles hatt mensmurringa, økt utflod, litt sånn anna følelse der nede blant anna. Kan jeg likevel være gravid?? Har begge de to andre gangene blitt gravid med en gang etter slutt på prevensjon..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer på akkurat det samme. Kunne skrevet det selv det du har skrevet bortsett fra at jeg ikke har barn.

Slutta på pilla 15 mai og hadde meg 18. Etter det har jeg vært dårlig, rødlig utflod uten at mensen kom. Kanskje festeblødning, i allefall en ny runde med blod to dager etter sex. Hodeverk og kvalme i 5 dager, nå ingenting. Er vanvittig oppblåst bare. Magen står ut.

Om det har skjedd deg to ganger allerede, så trenger man kanskje ikke å få mensen tilbake før man blir gravid? Hørt flere som har blitt det rett etter pilleslutt, før mens.

Jeg trodde ikke man hadde eggeløsning bare noen dager etter pilleslutt, men alt er visst mulig. :) Lykke til da.. :)

Skrevet

Brukte du cerazette da også?

Man klarer jo ikke å vite når man har eggeløsning når man slutter med den? Kan det være når som helst første mnd?

Skrevet

JA alt er mulig. Har også hørt at man er veldig fruktbar etter prevensjonslutt.. Jeg er veldig frista til å ta en test igjen for å se.. Håper den sitter der hos deg å.. Spennende..

Skrevet

Brukte cerazette nå. Med første var det vanlige p-piller, jasmin tror e. Å andre gangen var det hormonspiralen e tok ut.. Den satt der med en gang begge gangene..

Skrevet

Jaaa tenk om!! :)

Jeg gnur meg på puppene hver dag foran sambo og sier jeg vil ha ømme pupper.. han vet jo jeg sitter her å leser symptomer.. hihi...

Men jeg hadde skikkelig mensen"smerter" den første uka.

Håper ikke det blir en sofaunga... hihi.. der den ble laget!! ;)

Men må vel vente to uker etter for å teste?

Skrevet

Jeg har jo aldri hatt peiling på syklusen å heller aldri på akkurat når mensen skulle komme. Sånn har det vært nå også.. Har ikke hatt regelmessig mens ved pillebruken bare en og anna gang..

Skrevet

Jeg har ikke hatt mensen siden januar 07. Men før jeg begynte på cerazette har jeg alltid hatt regelmessig mens.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...