"Pappa`s fulltreffer" Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Så lenge man bor der man bor, og har samme inntekt? Eller må man søke hvert år? Skjønner ingenting...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 jeg har aldri hatt bostøtte, men etter som jeg har forstått så må man søke på nytt vært år og det går detter intekt. så har du samme intekt, eller at intekten øker i takt med at grunnbeløpet øker så vil du nok fortsette og få hjelp.
noLadyjustME Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 Det systemet der er bare så uutrolig spesielt! Jeg fikk avslag på mars mnd, men leverte klage og fikk medhold, og fikk samtidig innvilget for april mnd. Grunnlaget for disse to mnd var dagens situasjon som gjorde at jeg hadde krav på kr 800,- Når du har fått innvilga så overføres samme søknad automatisk til neste mnd så du ikke søker på ny før evt flytting eller inntekstendring. Men i dag fikk jeg plutselig avslag for mai mnd, og i brevet sto det en heelt annen inntekt enn d som var grunnlag for de to siste mnd ,og som er min faktiske inntekt...ååårrr, orker ikke klage og søke mer kjenner jeg! Men utover det vet jeg faktisk ikke om det må søkes årlig etter først innvilget..*forvirra*
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 Hmm, har det noe med å gjøre at de kanksje nå er gått over til å bruke ligningen for 2007 å gjøre. Frem til nå mener jeg de har brukt ligningen for 2006.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå