2gullklomper Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Jeg tok en test for ca en time si.. den viste bare en strek. Jeg la den bare i bøtta og tenkte jaja.. det var det.. Det hadde da ikke gått 5 minutter en gang, Gikk inn ijenn nå å såg, da var det en sterk tynn strek over, men ikke like bred som den liggende streken. Hva skal jeg tolke dette som?!:S jeg er sjikkelig nervøs Har to til tester, skal jeg ta en til nå, eller vente til i morgen tidlig?
Gjest Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Spennede!!! Ville uansett ha ventet til i morgen tidlig. Morgenurien er jo mest konsentert. Hvor lenge gikk det før streken kom opp sånn ca?
2gullklomper Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2008 tok en til nå med morgenurin..å den var negativ:( så får vente å se om TR kommer snart da. siste IKM mens var 17 april. Å den har ikke komt enda. Jaja, nå skal jeg ha oppkjøring.. ønsk meg lykke til:)
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #4 Skrevet 27. mai 2008 Oi, så lenge siden!?! Hmm... Trist med neg test, men det får bli neste gang Masse lykke til med videre prøving og med oppkjøring!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå