Gå til innhold

Buskerudmester i sjarm

Anbefalte innlegg

Gjest Rabarbra Millicent
Skrevet

Hvor hvem hva var den sketsjen igjen? Han som hadde gått på Sjarmskolen og blitt Buskerudmester i sjarm? Fleksnes? Eller bare Wesenlund? Eller noen andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå trodde jeg et minimalt øyeblikk at du mente meg, men så gikk jeg rett i surkassa igjen da jeg skjønte at det var maksimalt feil.

Fnys.

Gjest Rabarbra Millicent
Skrevet

Selvsagt er det deg, muggis, du er regjerende! Men før du var født, omtrent, o ungdommens håp, fantes det en annnen... på nrk, den gang nrk var det eneste...

Gjest Rabarbra Millicent
Skrevet

NEIIIIII!!! blir jeg nødt til å spørre på skravle?

Skrevet

Den siste Flexsnäs

Alt. titel:

Regissör: Bo Hermansson

Skådepelare: Aud Schønemann, Britt Langlie, Finn Mehlum, Helge Reiss,m,fl.

Ingen länk

År: 1974

Land: Norge, norsk tal, ingen text.

Format: DVD

Kommentar: Tid 86,48 min. Vår alles Fleksnes lider ingen nød her i verden. Han har en jobb å gå til, et brukbart sted å bo, og en viss omgangskrets. Men hans sosiale behov er likevel ikke helt dekket. Blant annet skulle ham gjerne møtt kvinnen i sitt liv. Med en mor som er litt for hjelpsom på den måten, kanskje fordi hun frykter at Marve vil bli stående som den siste Fleksnes, setter hun i gang for å hjelpe sin sønn. På veien forsøkes alt fra ekteskapsbyråer til kontaktannonser uten suksess, inntil hun plutselig finner på noe lurt. Når hun får Fleksnes inn som elev på en sjarmskole begynner endelig ting å skje.

Gjest Rabarbra Millicent
Skrevet

DU ER MIN HELT! MIN HELT OVER ALLE HELTER! ÆDDABÆDDA SMÅSPORVINJ, DET VAR IKKE I MITT HODE TENK!!

Skrevet

Ja, ganske flink til å være helt. Du får sikkert leid filmen på biblioteket, så kan du invitere til filmkveld.

Gjest Rabarbra Millicent
Skrevet

God ide, kommer du?

Skrevet

Den husker jeg jo. Marve kom inn med armene hevet for at sjarmskoleinnstruktøren skulle kjenne at han hadde brukt deodorant. Rotta. den var jo lenge før din tid:)

Gjest Rabarbra Millicent
Skrevet

Rotta er tidløs! Rotta transcenderer tid og rom, hehe.

Skrevet

Lenge før min tid? Ånei du!

Jeg kommer selvfølgelig, var skikkelig fan av Fleksnes i barndommen min på 70-årene:)

Skrevet

åååååååååååååååå.....ja fleksnes.....helt fantastisk.....han er litt sånn mamma-gutt-blei han buskerudmester i sjarm.....fra drammen....hohoho.....det er han marve skal dele rom med ikke sant????......guuuud kjenner at den må jeg bare få tak i!!!!!!!!! takk for påminnelsen!!!!!!

Skrevet

er det ingen som husker legendariske "the boys" ?? de kom fra buskerud tror jeg.

Skrevet

Mobber du mjøndalen????

Skrevet

kom de fra mjøndalen?? pysj, de kom fra buskerud!

Skrevet

Mjøndar'n rules.

Skrevet

Nettopp!! Du har skjønt det;) hehe

Skrevet

Burde jeg vite hvor Mjøndalen er..? (Jeg BOR i Buskerud...)

Skrevet

...atte.. ar ju bi'ing hjumerøss, møggs?

Skrevet

Neu, ønli glæmjurøs. Døs itt keunt?

Skrevet

Rrrrait, gåttsja, ju djøst KA'A'ANT nøøv æbæut de Mjønvalley ænnd ætt de seim taim bi glæmjurøs.

Skrevet

Hva erre u prøver å si her Balooa?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...