Gå til innhold

Fikk vite i dag at...


Svartengel, 3 år og spira satt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min søte snille farfar har fått kreft.

Er helt knust. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Så mange tanker som flyr rundt i hodet mitt.

Noen som har erfaring med eldre mennesker som overlever kreft?

Trenger noen glahistorier nå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er overbevist om at tenker man positivt så blir alt positivt...

sender mange varme tanker og håper dette går bra, noe som det gjør.

 

 

Skrevet

Jeg fikk selv diagnosen for 9 år siden (hjernesvulst). Så måtte jeg igjennom en behandling og operasjon, å her sitter jeg idag frisk som en fisk og venter unge nr 2 :)

Skrevet

Ønsker han god bedring og håper for både han, deg og familien at det vil gå rette veien. Ikke ta sorgen på forskudd, det er meget godt mulig det vil gå rette veien den dag idag! :)

Skrevet

Takk for gode ønsker og en lykkelig historie.

Skrevet

Kreft utvikler seg senere hos eldre mennesker, derfor er det faktisk sjeldent at eldre dør av kreften i seg selv... Så det betyr at han kan leve like lenge som om han ikke hadde hatt det. I allefall slik jeg forsto det da min mormor fikk kreft. Håper det hjelper litt.. Ikke noe hyggelig beskjed å få! Håper du har det greit etter forholdene!

Skrevet

Henger meg på "E med desemberspire!". Eldre mennesker dør sjelden av, heller med kreft. En fattig trøst når man får en sånn grusom beskjed. Litt forskjellig ettersom hvor man får kreft. Noen steder i kroppen er mer aggressive og vanskelige å behandle, men det er jo faktisk en stor brøkdel som klarer å bli kurert eller holde den i sjakk. Sender deg en trøsteklem uansett, for det er ikke noe hyggelig beskjed å få. En liten tankevekker når sånt skjer, og det gjelder å ta vare på den tiden man har sammen. Klem.

Skrevet

Det er nok litt vhengig av hvilken type kreft det er snakk om, men det er riktig som de sier her at eldre mennesker ikke doer av kreft i samme grad som yngre.

 

Det er visstnok fordi de har tregere celledeling dermed tregere spredning. Saa det at han er eldre kan vaere en positiv ting ogsaa....

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...