Sofia <3 Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Snuppa vår på snart 2 mnd har altid vært veldig snill og grei på alle mulige måter. Lite skriking og mye soving. Vi har lagt henne i sengen på kvelden, og hun har sovnet av seg selv iløpet av maks en time. Vi har trillet lange turer hver dag, hvor hun har sovet som en stein i opptil 4 timer. Også på dagtid har hun sovet ute i vogenen sin uten problemer. men de siste par dagene skriker hun mye, er kun rolig når vi holder henne og bysser. Tog 3 og 1/2 time igår kveld fra jeg la henne til hun sovnet! Og hun var stuup trøtt, sovnet med en gang jeg tok henne opp og holdt henne, men lys våken igjen når jeg la henne ned i senga. Ikke sulten, tørr bleie og alt ok. Blid og fornøyd rett før jeg la henne i senga. Noen som har erfaring med dette? Evt noen gode råd? Tas imot med takk=)
*guttemamma* Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Det skjer nok noe nytt med henne, hun kan jo oppleve seprasjonsangst selv om hun er så lita. Kommer veldig i perioder, følg bare rutinen deres, og gjør det som funker for at hun skal føle seg trygg, så plutselig om noen dager/uke så er det rolig og normalt igjen. Og blir det tull i rutinene så tar det jo som regel bare 2-3 dager så er alt som det brukte å være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå