Trultemora er presseklar!! Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Synes ikke hun var helt smart hun Nathalia der jeg.... Div kommentarer hun kom med var jo helt bak mål! Men skjønner jo han gjorde det med tanke på framtiden da men......
Monajenten Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Jeg håpet på Anita jeg, og trodde faktisk at han kom til å velge henne:-s
*Urolig* Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 NEI! Etter min mening syns jeg han valgte feil! HUn virker barnslig og lite smart. Anita er knall pen, intelligent og har en fantastisk sjarm!
Jenny-penny Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 Jeg synes han valgte rett med tanke på hva slags type han er, alder og framtiden,
SuperGlad Skrevet 26. mai 2008 #5 Skrevet 26. mai 2008 jeg hadde aldri klart å være sammen med noen så innbilsk. "velger han anita foran meg er det jo noe feil"....... Det er da man tror man kan surfe gjennom live på sprettrumpa si..... Nei jeg synes Anita var en utrolig jente, uansett alder! utrolig fin innstilling til livet og kjærlighet. Hun kommer til å bli nedlesset i flotte menn som vil være sammen med henne.
Storebror & Lillebror Skrevet 26. mai 2008 #7 Skrevet 26. mai 2008 Trodde han kom til å velge Anita, men synes han har valgt rett.
Gjest Zima *2pp* Skrevet 26. mai 2008 #9 Skrevet 26. mai 2008 Øh, for det er det vi som bestemmer liksom? Det er jo ikke vi som skal være forelsket og leve med personen...
___ Skrevet 26. mai 2008 #10 Skrevet 26. mai 2008 Tror ikke det har så stor betydning om han valgte den ene eller den andre. Sjansen for at forholdet skal vare mer enn noen få mnd er vel uansett mikroskopiske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå