2søtesmåh Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Forkortelsel for "Doktor yppert"?? eller omskirving av "dryppert"....To helt vidt forskjellige ting, noen ganger vipper jeg over til å tro førstnevnte, men som oftest antar jeg at det er omskriving av sistnevnte...og at det har nådd deg til hode,- men stå på) Du morer mange og irriterer enda fler.... Selv har jeg andre interesser her i livet enn å pønske ut innlegg som dine ) ha en fin kveld alle sammen )
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 Hvor skal jeg begynne hen..................hmmm..............=) Hahaha...........:-)=
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #4 Skrevet 27. mai 2008 eheee.. når skal du lære å holde kjeft da?? pokker:-)
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #5 Skrevet 27. mai 2008 Kan ikke si jeg har åpnet den en gang, men med en ettertanke så er det greit, for da sikler jeg=)
Aylinah Skrevet 27. mai 2008 #6 Skrevet 27. mai 2008 Så derfor skrev du dette innlegget fordi?????????? Hehe er det oppmerksomhet du vil ha kanskje,tror denne dryppert`en tirrer noe i deg jeg... *flire*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå