Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Søsteren min fikk et "brev" uten frimerke lagt i postkassen sin. Det var et stort bilde av en pistol, og hvordan den brukes. Ikke noe mer. Jeg synes hun skal anmelde det til politiet. Det stormer litt rundt henne akkurat nå med mange ting. Hun tror det kan være noen som tuller. jeg føler det er noe mer enn det, men hun vil ikke anmelde. Kan jeg ringe politiet med en slags bekymringsmelding? Redd for henne
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 Lagt det ut for deg. Du kan vel ta en tlf for å forhøre deg? Men regner ikke med de gjør noe uten at vedkommende selv tar det opp og anmelder det.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 Takk, Ja,jeg skal ringe dem selv. Redd for lillesøsteren min.
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 26. mai 2008 #6 Skrevet 26. mai 2008 Forstår godt din bekymring... men nå ligger det på DiB også=)
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #7 Skrevet 26. mai 2008 Hva sier poilitet om jeg ringer? Tar de imot opplysningene fra meg? Jeg er redd for at det er en eks av henne som driver på å skremmer henne, og at det kommer til og komme flere tilsvarende ting i postkassen hennes.
Glad_mor_85 Skrevet 26. mai 2008 #8 Skrevet 26. mai 2008 ja jeg hadde nok dratt innom med det til politiet. Det er rett og slett aldri noe morsomt eller ufarlig å få sånne brev.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #9 Skrevet 26. mai 2008 Jeg lukter noe skikkelig skummelt med hele greia der,jeg. Mange sære mannfolk som vil skremme damer de har interesse av, eller har hatt forhold til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå