meg36 Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Hei Jeg skal egentlig bort på lørdag til søndag, men nå er jeg begynt å grue meg. Jeg har en datter på 5,5 måneder og har aldri vært borte fra henne før. Blir "syk" av lengsel bare av å tenke på det. Var så tøff da vi planla turen, men nå.... Burde jeg reise eller ikke? Det er 3,5 timer å kjøre hjem. Hun er med pappen sin som er veldig flink. Jeg ammer enda, men har da eventuelt tenkt å pumpe meg. Denne turen er en venninne tur vi har planlagt lenge og treffes ikke så ofte så jeg har lyst til å være meg også. Hva er deres erfaringer med dette å reise bort?? Takk!!
Endelig ny spire i magen Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Jeg har bare gode erfaringer med å være borte fra snuppa. Hun er 14 1/2 mnd. Hun sov borte førstegang borte når hun var 8 uker. Etter det har hun sover både borte og hjemme med pappa mange ganger. Det går som regel mye bedre enn du tror. Har ikke så mange råd å komme med, men vil ønske deg masse lykke til.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 Her så sov snuppa hos farmor og farfar første gangen når hun var ca 3mnd gammel. Gikk kjempefint og det var faktisk deilig med noen timer voksentid selv om jeg savnet snuppa noe helt hinsides :-) Jeg lagde "bruksanvisning" til Farmor slik at hun kjente rutinene til snuppa...hønemor? jeg sa du? Men nå skal jo jenta di være hjemme hos pappa som sikkert allerede kjenner rutinene så da er jo ikke det heller noe å tenke på :-) Synes du skal ta turen jeg :-)
meg36 Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. mai 2008 takk skal dere ha. Tror jeg reiser jeg. Alle tre har sikkert godt av det:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå