Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 jeg å sambo hadde fest hjemme på lørdag.. det kom ett par kompiser av han og vi hadde det kjempemorro.. plutselig ble han kjempesint sa at jeg var syk og at han var ferdig med meg.. (dette er noe som skjedd nesten hver gang han drikker...) så tok han drosje og dro til byen, jeg ringte å ringte men han tok ikke tlf.. han kom hjem etter ett par timer. da fortalte han meg hvor idiot jeg var og at han var ferdig med meg, han var på tur til å kjøre i fylla+++ jeg gråt meg i søvne den natten.. kl 7 våknet jeg med at han kom skrikende inn på rommet å sa unnskyld og han visste ikke hva han skulle gjøre og at han ikke visste hvorfor han plutselig ble sånn.. han har vært lei seg til nå, skriker til meg og ber meg om tilgivelse.. problemet mitt er at dette har skjedd så mange ganger.. vi har vært sammen i 4 år.. og dette er ikke første gangen han har gjort dette.. skal jeg tilgi han eller innse at han aldrig kommer til å forandre seg? :`(
-Hengebuksvinet- Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 ikke tar problemene helt på alvor. Har dere slitt i det siste? Sånn at han har mye innestengt aggresjon mot deg? Uansett er ikke sånn oppførsel akseptabelt, jeg hadde nok stoppet med å drikke umiddelbart om det hendte EN GANG. For man vil jo ikke utsette sine nærmeste for sånne opplevelser. Hvordan oppfører han seg ute da? Og ikke minst, hva sier kompisene til oppførselen hans? Kan dette sinnet være et dekke for at han er utro, og en slags syk rettferdiggjøring av utroskap? Som er logisk for han der og da?
Chezka Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 På generell basis mener jeg at hvis man har uakseptabel og ukontrollert oppførsel i fylla må man faktisk kutte ut alkohol. Du må sørge for at han forstår at du mener alvor når du fremsetter dette kravet for at samlivet skal fortsette.
Arytai Skrevet 31. mai 2008 #4 Skrevet 31. mai 2008 Synes dette er noe han virkelig må jobbe med for å beholde kjærligheten fra deg. Det fins da grenser for hva man skal finne seg i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå