Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Skal til vurdering om å sette i gang fødsel på torsdag. Har time litt ut på dagen. Noen som vet hvor stor sjanse det er for at jeg blir lagt inn samme dag, eller vil de i så fall be meg komme morgenen etter???
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Det kommer helt ann på hvordan babyen har det i magen. Jeg ble satt i gang med en gang jeg kom inn til vurdering, for det var for lite forstervann.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 jeg ble satt igang morgenen etter at jeg kom inn, måtte forberede meg på at det kunne ta flere dager (ny runde dagen etter var visst vanlig) men av diverse grunner måtte de gi meg drypp etterhvert så fødselen startet likevel
Trulte76 Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 med nr 2 ble jeg vurdert samme dag som jeg ble satt igang. Da fikk jeg beskjed om å komme tilbake kl 13 Nr 1 ble jeg vurdert dagen før, men det var så fult på føden så jeg skulle komme kl 08 neste dag. Så ja du kan bli satt igang samme dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå