Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Hei, gå inn på Stavanger kommune sine hjemmesider, så finner du nok det du leter etter ;-) http://www.stavanger.kommune.no/e-services/tjenester.nsf/SVGbarnehage/C5629DF789BA858EC12572AB003A4D3D?OpenDocument&referer=veg
Lykkelig mamma,250107 Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 heisann! jeg går i åpen barenhage i imikirken, og det er topp! ligger rett ved tjensvollkrysset.er jo en misjonskirke eller noe i den duren, men vil ikke si at det har plaget meg:) åpen halv ti til halv to mandag til torsdag. vi har gått siden i januar, og min sønn på nå 16 mnd storkoser seg. vi begynte faktisk på babysang der, og fortsatte i åpen bhg når han ble 1 år..har vært veldig mange mødre med barn på samme alder- så lett å komme i kontakt, og barna storkoser seg. samling hver dag kl 11, der man synger litt sanger og evt en fortelling. så er det lunsj ca halv tolv. vi pleier å dra hjem ca halv ett eller noe- for da er det soving. kan anbefales på det sterkeste. nå når det har vært så fint vær, har det ikke vært så mange der- men det gjør ikke noe. det eneste negative, er at det ikke er noe uteområde der. nok boltreplass ihvertfall; stor oppholdsrom, gymsal, ballrom og speilrom- og det holder for meg i massevis. uteområdet har de i hafrsfjord åpen bhg, som ligger ikke alngt fra madlaleiren. der er det også veldig greit, men jeg liker meg bedre på imi- lettere å komme i snakk med folk der. men det er jo smak og behag! min sønn har lært masse i åpen bhg, og er nå godt kjent, så jeg kan sitte å skravle med mødrene- men ungan flyr rundt for egen maskin:) ellers fins der jo sikkert andre bhg, men disse to kjenner jeg til....ble du noe klokere?
AE84 Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 heihei!! jeg også går på imi, og liker veldig godt plassen! det er herlig med så stor boltreplass!! desverre synes jeg ikke det er så lett å snakke me folk, og jeg synes lederne tar lite ingiativ til å snakke me barna osv! er kun samling de ordner med!! jeg går også litt på storhaug bhg, den ligger gata oppforbi pedersgata! her er det herlig me stort uteområde, lederne er kjempe kjekke og samling hver dag! også litt for de største med egen klubb!! begge eg drevet av kristne, så litt kristent innhold i samlingene må vi regne med!! men d er fritt for å skippe samling viss du ikke skulle like dem!! du kan jo også se på www.imikirken.no (åpen bhg)! håper vi ser deg da:D
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2008 #5 Skrevet 30. mai 2008 Tusen takk for svar alle tre. Lurte på en ting til. Er disse åpne barnehagene sommerstengt?
AE84 Skrevet 1. juni 2008 #6 Skrevet 1. juni 2008 ja, desverre stenger alle barnehagene rundt 20juni! imi skal ha siste dag på soma gård 19juni!!
Gjest Skrevet 2. juni 2008 #7 Skrevet 2. juni 2008 Storhaug åpen barnehage er veldig grei. Åpent 9.30 til 14.30 på mandager , og 9.30 til 13.30 tirsdag til torsdag. Kristen samling på tirsdaer, juniorklubben på onsdager og babysang på torsdager. Skal også være en i bikubå, dansehagen tror jeg den heter, aldri vært der så den vet jeg ikke noe om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå