Willemo Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Hei. Har jeg det? Det hørtes kjedelig ut :-) Jeg er ferdig med oppgava, og har ferie fra skolen nå, men mye heng fra jobb som må ordnes.. Hva gjør du på?
Gjest Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 sitter her, gjør ikke så mye. Alle ungene er i seng...herlig og OG som sitter å ser på tv. Går vel ned snart og ser litt tv jeg også. Er du hjemme eller på jobb i morgen?
Willemo Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 Egentlig fri, men må ned på et møte. Skal på besøk til en tidl. kollega etterpå, men er hjemme fra ett av.. snakkes sikkert ute :-)
Gjest Skrevet 26. mai 2008 #5 Skrevet 26. mai 2008 ok, det gjør vi sikkert. Litt "løye" å snakke med deg her igjen, lenge siden sist. Snakkes sikkert i morgen
Willemo Skrevet 26. mai 2008 #6 Skrevet 26. mai 2008 Har ikke vært her på evigheter. Nye jobben har ikke internett ( ja, jeg tuller ikke..) men nå er det heldigvis i ferd med å skje noe..
Gjest Skrevet 26. mai 2008 #7 Skrevet 26. mai 2008 har de ikke internett??????? Hæ??? He he.... var bare tilfeldig innom her så såg jeg nicket ditt:-) Er på chatten nå, kommer du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå