Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tatt månedens regningssjau. Fy faen, det blir aldri mindre surt å betale regninger. Å se de lusne lappene som står igjen er deprimerende.

Jeg husker når jeg var liten, da en tikroning var en liten formue. Og ikke for å snakke om når man hadde en 50 lapp i lomma. Man kunne kjøpe hele verden...

Videoannonse
Annonse
Gjest Rabarbra Millicent
Skrevet

Tusen kroner var universets ende, ikke en fredag på ica...

Skrevet

Hater det der..- Jeg er litt av typen som tror regningene forsvinner av seg selv om man legger dem i en skuff og later som de er usynlige. Men desverre så har det aldri funket...

Husker vi kunne kjøpe svære sjokolader for en femmer... nam!

Skrevet

Si det til snuppe mi på 15. Som har en liten jobb som gir henne like mye skattefritt pr. time som jeg sitter igjen med etter skatt. Og likevel vil hun ha( selvfølgelig) sine faste lommepenger. Hun er virkelig i beita for sko akkurat nå. Tror hun har ti par..... og det er bare converse:)

Skrevet

det jeg mente å si var, da kommer de andre hundre parene i tillegg.

Skrevet

Hehe, ja, jeg husker første sommeren jeg jobbet fult (med frikort selvsagt) mamma så noe snurt ut når hun sammenligna min lønnsslipp med sin..

Jeg er fortsatt i den hærlige situasjonen at jeg bare jobber om sommeren og somregel er under frikortgrensa. Må får liksom så mye mer igjen for det da!

Skrevet

åååja, med regningene? hehe, hjernen min hadde stoppet med sjokoladen, så jeg tenkte han sikkert var en kakemons... hehehe

Skrevet

Han legger regningene i skuffen og anser de som ute av verden. Så noen uker etter legger han purringen i en annen skuff osv. Ender med at jeg får telefon av kredinor. Men "Nei, han har ikke fått noen regning" Grrrr!

Så med andre ord har jeg tatt full styring over økonomien her i hus. Det funker greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...