Gå til innhold

Stort eller lite bryllup???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er så i tvil om vi skal ha stor eller lite bryllup.

Både jeg og sambo har stor familie.

Hvis vi skal invitere hele slekta, men tanter og onkler, og søskenbarn med følge så blir vi over 100 stk!

Jeg synes på en måte det blir alt for mange...

Men hvis vi bare skal invitere de nærmeste så blir vi ca 50 stk...

Er jo fortsatt litt tid før vi virkelig setter igang planleggingen da, men...

Hvem har dere invitert???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foreldre, søsken, forlovere, besteforeldre, mine søskenbarn og tante/onkle-par på begge sider som vi har BEST kontakt med..

Ender opp med å bli 26 stk.. Veldig koselig blir det =)

Skrevet

Vi har valgt å ha et lite bryllup :)

Foreldre,søsken med partner/barn,forlovere og deres barn,et tante/onkel par og deres 2 barn (var mye hos de da jeg var mindre,min reservemor :)

Vi blir ca.30 stk,akkurat passe for oss det,ønsker ikke å ha stor ståhei når vi gifter oss,bare en koselig markering med de nærmeste...

Lykke til med avgjørelsen og videre planlegging!

Skrevet

Vi skal invitere foreldre, søsken m/følge og deres barn, alle tanter og onkler, noen få søskenbarn som vi omgås med som vennepar, besteforeldre og venner. Tilsammen blir det 100 stk som blir invitert. Litt over 30 fra hver våres familie og ca 35 venner.

Vi har valgt å ta bort søskenbarn som vi ikke har særlig kontakt med, hvis ikke så hadde det blitt over 150 stk og ser ikke vitsen i å ha bryllup for mange som vi egentlig ikke kjenner. Kunne godt tatt vekk noen tanter og onkler også, men velger å ta alle her.

Skrevet

Vi invitere om lag 85 og regner med de aller fleste kommer. Dette er onkler, tanter, våre voksne kusiner og fettere på min side, noen av hans fettere/kusiner/tanter/onkler som han har kontakt med, våre venner og noen av mine foreldres venner som har fulgt meg hele livet og som jeg har tett kontakt med. Vi har valgt bort barn i alle aldre, med unntak av en nevø på 17. Min familie er mye tettere sammenknyttet enn hans, så de valgene vi har tatt har falt naturlig.

Er enig med den over her som sier at det ikke er noe poeng å invitere "alle" for å være hyggelig eller skånsom. Det er deres dag, og deres valg.

Skrevet

Skull evi invitert hele slekta hadde vi blitt nærmere 250 personer..

Så vi holder et lite selskap med "bare" 40 personer.. Noe slekt og noe venner..

Skrevet

Stor bryllup her, han har en veldig liten familie (foreldre, ei søster og kun ei tante, ingen søskenebarn og ingen gjenlevende besteforeldre), men jeg har en stor på den ene siden og ganske liten på den andre. Vi inviterer alle + de som var nærmest han som "søskenebarn": to tremenninger m/fam (+ moren og faren).

Så her blir det 61 slekt (inkl 9 søskenebarn under 18) og 38 venner, alle på full pakke :)

Skrevet

Må legge til at vi kun inviterer søskenebarn med følge dersom de er gift/samboere, så min 15-år gamle kusine får ikke ta med kjæresten hun har vært sammen i 2 måneder ;)

Skrevet

Vi skal ha et lite bryllup - foreldre, besteforeldre, søsken og forlovere da blir vi 23 stk + 11 unger men har ikke helt bestemt oss om vi tar de med. Tror vi bare tar våre 3 barn med.

Skrevet

Vi har invitert foreldre, ste-foreldre, ste-søsken på min side som jeg har best kontakt med, søsken med partnere, tantebarnet, besteforeldre, tanter og onkler vi har best kontakt med og søskenbarn vi har best kontakt med.

Vi blir 30 stykker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...