Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Jeg synes min samboer er så tiltaksløs... Han har ikke ansvar for sååå mye her i huset, men han klarer ikke å holde det. Så det blir jeg som må gjøre det. ALDRI kommer han med godord til meg. Gir meg aldri en klem eller ett kyss, det er det jeg som må gi hele tiden. Det er egentlig så mye rart med han, og jeg føler nå at jeg ikke orker mer. Tror jeg har det bedre alene. Har vært alene før, og hadde det egentlig ganske bra da. Selvfølgelig elsker jeg han, men når han aldri kan forandre seg, når jg snakker med han om det flere ganger. Han unnskylder seg alltid da, og sier at han skal skjerpe seg.. JA han holder det en uke, og så er det tilbake til det gamle... Jeg må ringe og ordne alt for han. Han får rare ideer ofte. Han har en bil han kjøpte for å fikse opp, den gjør han veldig sjeldent, så skal han ha paintballgevær, men skjønner ikke hvorfor (og så skal han jo ha det dyreste også), så skal han ha en gitar, og nå skal han ha en fjernstyrt bil som koster flesk.. Jeg har jo ingen hobbyer jeg. Aldri bruker jeg penger på meg selv. Bare til ungene. Dette ble mye rot, men jeg holder på å klikke! HVa kan jeg gjøre? Takk for at du gadd å lese )
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Makan til mannfolk! Nei vettu hva! Ikke finne deg i det da. Si nei. Nei, du kan ikke få en fjernstyrt bil! Nei, du kan ikke kjøpe paintball gevær! Har dere felles økonomi? Da er det ihvertfall ikke noe problem! Og uansett, har dere barn sammen, må dere jo være enige i hva dere bruker penger på!
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 Vi har felles økonomi.. Han har ikke kjøpt dissse tingene enda (bilen har han jo), men han snakker om å kjøpe det HELE tiden... En dag gjør han det nok, og da vet jeg sannelig ikke hva jeg gjør.. Han er som en unge av og til...
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 Noen menn er det. Du må bare lære deg å si nei! Slike ting er ikke nødvendige! Evt si ja, men spør hva du kan få lov å kjøpe deg hvis han kjøper den tingen han snakker om!
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #5 Skrevet 26. mai 2008 Det feiler deg veldig lite. Feiler mannen din vedlig lite. Dere har det helt normalt hjemme. Det finnes en formel for dette: MANN=X BARN=Y X=Y Ikke la deg lure av alle mennene til dibbe damene. De er egentlig fra en annen planet.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #6 Skrevet 26. mai 2008 Husk at det er jævelig viktig med grenser for barn. For menn også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå