Gå til innhold

Jeg burde klippe ballene av eksen!!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg gjorde det KLART OG TYDELIG for en stund siden at han godt kunne høre med meg før han klipte av vår datters NYDELIGE lokker, men gjør han det? NEI! Han bare sender ho hjem, klipt og jævlig, og sier ifra etterpå!!! Jeg ser jo at ho er klipt, for pokker!!!!!!!

(ja, det er hår, ja det vokser ut igjen. MEN, han gjør det kun for å provosere. Og nei, jeg har ikke tenkt og nevne det igjen, han er ikke verdt det!!!!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OH MY GOD !!!

Du kødder no eller??

hva sier dattra di til dette????

Ble veldig, veldig, veldig lei meg nå, på dine vegner......

*klippe klippe klippe baller*

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ho er jo bare 3.5, så ho syns vel det er stas. Sistgang gjorde han det når ho AKKURAT hadde fått det langt nok til og sette opp (ho har mye rare verv i hodet, som gjør det vanskelig og sette i strikk). Og ho har nyyyyyyyyyyydelig korketrekkere, men neida, KLIPP de av, for all del!

Skrevet

Klippe de ballene der er for mildt, rive de opp på osterasp tror jeg er mye mer effektivt, og hvertfall vondere.... mannfolk!!!!!! Hatt noen turer til frisøren jeg også med mine to, etter at far deres presterte å klippe selv.. også for å provosere.. Frisøren var helt oppgitt over at en far kunne skamklippe unga sine slik.. grrrrrrrr

Skrevet

åå..da hadde jeg blitt forbanna..du kan få låne frisørsaksa mi..

da går det fort.. :P

Skrevet

eller kanskje du heller vil låne tynnesaksa mi..den er ikke god å klippe seg med..:P mohahah

Skrevet

Skjønner godt frustrasjonen din, Palmesus.

Vil bare legge til at jeg har lagt merke til at mange av innleggene dine handler om eksen din, og at det bare er negativt alt sammen. Man trenger ikke å være synsk for å skjønne at dere to har et særs dårlig samarbeid. Du slår meg som lite samarbeidsvillig, vanskelig og negativ. Dette er MIN oppfatning basert på innleggene dine som jeg har fått med meg. Skyt meg, men jeg måtte bare si det.

Skrevet

Litt typisk av vi damer tror vi har eierrett når det gjelder håret til barna våres. Spør du eksen din før du klipper barnet ditt? Og dersom du mente at hun trengte en klipp og han sa nei, ville du da hørt på ham?

Skrevet

Greit nok at den ene av foreldrene ikke "eier" barnas hår noe mer enn den andre, men hvis den ene parten har gitt uttrykk for at h*n ikke ønsker klipp, så er det passe barnslig å gjøre det på trass, da. Hvis den andre mente at håret så ille ut eller var til plage for barnet, burde det gå an å argumenter saklig for det.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

*dum&deilig* Jeg kan godt forstå at det kan virke som om jeg er den sære her, men jeg (og samtlige rundt meg) vet at det ikke stemmer, så jeg orker ikke og ta den diskusjonen.

Og selvfølgelig er ikke hår en eiendom, derav det jeg skrev i parantes. Jeg vet det vokser ut, jeg vet det ikke gjør noe, men det at han gjør det bare for og irritere meg, er et issue. Jeg har ikke tenkt og lage noe ramaskrik utav det her, jeg måtte bare få blåse litt her inne, så jeg slipper og gjøre det på han :o)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

og st.lucia, ang spørsmålet ditt... jeg har ALDRI klippet så mye som et hårstrå på jenta vår, og om jeg ville gjort det, så hadde jeg tatt det opp med han først, ja :)

Skrevet

Juri, da hadde jeg blitt steikje forbanna.

Svigers klipte min sønn for første gang uten at jeg visste om det.Alle i verden visste at han ikke skulle klippes ,og at jeg skulle være med å bestemme hvor når og hvordan.Og selfølgelig ta vare på de første lokkene som ble avklippt og ta bilde,men neida .....

Sambo som hadde tatt han med til henne og latt hun gjøre det,tror han tenker seg om to ganger før han lar ungene klippes uten at jeg vet om det.:-0

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hehe, ja ikke sant ;)

Jeg ville jo også ha "mine første lokker", evnt satt det i musefletter, slik at far og jeg fikk en hver (selv om jeg ikke tror han syns slikt er viktig).

Sambo her VET at det ikke skal klippes noe av vår sønns hår uten at jeg er informert! Han har laaaange tjafser på sidene, søte gutten :o)

Skrevet

Huffda:/

Til dere som kritiserer her: Hadde barnefar klipt Daniel hadde jeg blitt forbannet.

Daniel har pene lokker i håret, som jeg gjerne vil han skal ha der. Planen min er å klippe han snart. slik at han får en litt mer guttestil.

Men, hadde barnefar klippet Daniel selv (Les:uten å gå til frisør) og Daniel hadde kommet hjem med en klipp som ikke var seg selv lik.. Så ville jeg blitt sint.

Jeg vil ikke ha Daniel som jente i det hele tatt, hehe :)

Men det er bare det at Daniel alltid har hatt langt hår. Han har alltid passet til langt hår. Han er så nydelig md det lange håret sitt! Ellers er han alltid den store rakkeren med stor R.

Syns det er så morsomt å se den lille rakkeren som en søt gutt også;)

Som sagt: Daniel skal klippes den 02.juni: MEN..... Han skal klippes hos en frisør hvor han får seg en frisyre. Han skal ikke bare få klippet av håret og ferdig.. Eller med andre ord: ta en maskin over hodet..

Skrevet

Hvis hun hadde nydelige krøller, fatter jeg ikke hvorfor han klippet henne. Skjønner frustrasjonen!

Jeg opplevde engang at svigermora mi klippet ene jenta mi, da hun var 4-5 år. Mens hun hadde to fletter, klippet hun TUPPEN av hver flette! Hvorfor??? Fordi det så "penere ut"!!

Da ble jeg opprørt..såklart,når man tar ut flettene, ser håret da sikksakk ut!

Skrevet

Jeg klipper mine to yngste gutter med maskin. De blir alltid kjempefine av det,de.

;o)

Selvsagt finere etter noen få uker...men her kaller vi det "sommerklippen"!

Skrevet

Hehe, ja.. Det var ikke ment som noen kritikk.

Er bare det at jeg føler at det ikke passer min sønn. Han har alltid hatt langt hår (hadde masse hår som baby også).

Nevøen min blir klipt med maskin, men han passer til det igjen! :P

Skrevet

Ene datteren min er frisør, og når hun er på besøk, klipper hun nesten hele familien. Da brukes maskina minimalt.

;o) Men så tar det MYE lengre tid,da! Og koster litt mer..hehe

Skrevet

Beklager hvis innlegget mitt var noe uklart. Jeg mener ikke at den konflikten mellom dere er din feil, men at du ikke virker lett å samarbeide med for tiden heller. Virker som om du har gått litt i vranglås, hvis du skjønner hva jeg mener;o)

Synes det er tåpelig at folk her inne skal konkludere med at pappaen gjorde dette på trass. Det er det ingen, heller ikke du, som kan vite med 100% sikkerhet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...