Gjest Sekretøsa Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Jeg gjorde det KLART OG TYDELIG for en stund siden at han godt kunne høre med meg før han klipte av vår datters NYDELIGE lokker, men gjør han det? NEI! Han bare sender ho hjem, klipt og jævlig, og sier ifra etterpå!!! Jeg ser jo at ho er klipt, for pokker!!!!!!! (ja, det er hår, ja det vokser ut igjen. MEN, han gjør det kun for å provosere. Og nei, jeg har ikke tenkt og nevne det igjen, han er ikke verdt det!!!!)
EierIkkeFantasi Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 JA...det hadde ihvertfall jeg gjort i dette tilfellet.
Gjest Rabarbra Millicent Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 Klippe, klippe, sa kjerringa. Ja, klipp i vei, det gjør jo han!
lilja70 Skrevet 27. mai 2008 #4 Skrevet 27. mai 2008 Nå går det jo an å bestille t-skjorter med tekst. Du får sende hende av gårde med "faren min er homo", "faren min er tykkere i skallen enn faren din", "my real dad is in prison" finnes allerede i salg, "faren min har tupé", osv osv osv.
Gjest Sekretøsa Skrevet 27. mai 2008 #6 Skrevet 27. mai 2008 jeg ler meg skakk!!!!!! At jeg ikke har tenkt på det! Har jo kikka på den "prison" tskjorta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå