Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Jenta min på snart 6 år, bor anenhver uke hos meg, og annenhver uke hos pappaen sin. Dette har egentlig funket bra har jeg hatt inntrykk av (for jenta sin del). Men i de siste par månedene har han skiftet dame tre ganger, alle har hatt kontakt med jenta og "bodd" sammen med de fra første dag faren og dama ble sammen, så da den tredje dama kom i bildet reagerte jeg, for jeg syns ikke noe om at han innvolverer jenta med sin nye dame så tidlig. Får til svar at jenta var så stor at hun tålte å få nye folk i livet sitt, og at han måtte jo få lov til å ha besøk... I tillegg kommer jenta til meg å sier at pappaen har fortalt henne at jeg nekter faren å ha kjæreste og henne å snakke med andre folk... Blir litt oppgitt ettersom han drar henne inn i det, og at jeg ikke kan diskutere saklig med han slik at han skjønner det! Her også snakket med dame nr 2, og hun mente at faren ikke burde ha dattera sin så mye, pgs av at han tok alt for lite ansvar, hun (dama) gjorde alt med jenta den måneden de bodde sammen. Huff...blir litt fortvilet, og vet ikke helt hva jeg skal gjøre.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Klart du har rett til det, det gjelder ditt eget barn. Kontakt familievernkontoret eller hvem det nå er man kan komme sammen til megling hos. Si at du har snakket med en av de han har vært sammen med, og fortell hva hun sa til deg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå