♥Cherrypie♥ Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 hva jobber dere med? jobber begge to? hvilken del av landet har dere / skal dere kjøpe hus/leil?
Mille** Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Har kjøpt leilighet, skal bygge hus når vi får kjøpt oss tomt, håper det blir til neste år. Jeg jobber som sykepleier, han som NK/økonomisjef, jeg jobber 75 %. Bor i det øverste fylket, her koster et hus på ca 140 kvm og som er rimelig innflytningsklart ca 3,3 mill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå