tiltiderensom Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Mini er blitt 4 mnd, jeg fullammer ennå. I straten var jeg naturlig nok veldig sulten og sugen på søtt. Så følte jeg det roet seg litt, men i det siste har jeg hungret skikkelig etter alt mulig! Sjokolade, brødskiver, frukt - mat generelt! Flere som har det sånn? Pga. travle dager spises maten ofte i farten, eller så blir jeg avbrutt av barnegråt osv. Kjenner suget etter noe å tygge på kommer spesielt på kvelden da jeg har fått lagt barna og roer meg ned....ikke det beste nå i bikinisesongen da men....
tiltiderensom Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 26. mai 2008 Pussig kom det et likt innlegg nesten samtidig, og takk og lov er jeg ikke alene om å være et ammende matvrak!!!
fox`y Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 min er 10.5 mnd å jeg har hele tiden lyst på noe å spise/snavvle. sjokolade spiser jeg VÆR dag, er fullstendig avhengig. maten blir spist fort for d er ganske hektisk med 2 tette hjemme hele dagen hehe. håper d gir seg snart for er ille redd for å legge på meg:/
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 Hehe, samme her! Spiser som en hest, og ekstremt snopsjuk (men prøver å begrense meg litt da) Junior, er akkurat 4 mnd her også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå