Bibi m/2 nå (",) Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Herregud...går d ann?!! Jeg byttet i dag mitt abonoment til Onecall.....glemte jo helt at min Sony-ericsson W380i er bundet til telenor!!! Hvordan kan jeg oppheve mobilen min sin sperre til telenor?? Koster det noe, hva isåfall?? Herreminhatt!!! :S Håååååååååååper noen kan hjelpe meg, eller kan jeg verken bruke mob el det nye abonomentet!!
Dronningen! Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Da må du nok betale for å oppheve den. Ta kontakt med telenor og forhør deg der
Trultemora er presseklar!! Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 Hvor lenge er det siden du kjøpte telenor-abbonnementet da? Har hørt at de tar ca 1500 kr for å bryte abbonnementet, men det er vel mindre dess kortere tid det er igjen! Ellers så kan du si ifra til Onecall at du vil starte det abbonnementet den dagen den 1årskontrakten med telenor slutter!
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. mai 2008 hmm...tror jeg (hvis jeg er rask nok) opphever Onecall heller...huff...så mye tull det ble nå! :/
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. mai 2008 Nei, er ik lenge siden....arrrhg!! Tankeløshet ass!!! Faen!! Jaja...ringer Onecall i morra og ber det ik er forsent...takk for svar
linda 23 Skrevet 26. mai 2008 #6 Skrevet 26. mai 2008 Har du fortsatt binding hos telenor? Hvis du har det må du betale brytningsgebyr:Det variere hvor mye det er ut i fra hvilket abn og hvor lenge det er igjen av bindingen. Hvis du ikke har det så kan du løse opp telefonen din. Da trenger du imai nr som står på batteriet. Hvis du vil kan du gå tilbake på avtalen fra Onecall. Man har 2 uker angre rett.Men for at det ikke skal bli mye rot ville jeg da gjort det i morgen for da har de ikke rukket å gjøre noe enda.
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 26. mai 2008 #7 Skrevet 26. mai 2008 Hvis du kjøpte mobilen med et telenorabo så kan du få låst den opp gratis. Det har jeg gjort flere ganger. Ring og hør med telenor. Hvis det ikke går og du seriøst har lyst på onecall så finnes det en løsning. Den er ikke gratis, men sånn midt på treet. http://unlockshop.no/unlock.php?modell=SE_W380i
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 26. mai 2008 #8 Skrevet 26. mai 2008 Dytter hvis du ikke har sett den enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå