Gå til innhold

vekst/vektestimering i uke 38. noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har vært på det? jeg har et sf-mål på 39 u uke 38 og skal på UL på torsdag for å sjekke størrelse på baby. noen med erfaringer??

Hva låg sf-målet ditt på og hvor stor var baby?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg har vært det!! Mitt sf mål var 40 og baby var ca 4300 +/- 10 %....Vet ikke helt hva jeg skal tru før jeg ser det:) Er nå 1 dag over termin og gleder meg enormt til å møte den lille:)

Skrevet

4300 i uke 38????????? du hendelse, er ikke det mye?

Skrevet

ikke for å høres teit ut,men må bare spørre. for alle vekst/vektestimering før fødselen, eller må man bestille det sjøl hvis man vil??

takk for svaret

Skrevet

Jo er jo det!!!:) Derfor skrev jeg at jeg trur ikke før jeg ser det....Har fått store barn før og det gikk greit, derfor regner dem med at det skal gå greit denne gangen også!!! Men er litt fortvilet og engstelig!!! De to andre mine er gutter og dette er ei jente, så hun kunne godt vært litt mindre ja....Blir satt igang fredag om hun ikke har kommet til da, ble strippet for tredje gang i dag, så håper hun kommer før:))) Hadde 3 cm åpning, myk og moden....vann posen hang utenfor og jeg var tøyelig, spennende å se om det hjalp:) (HÅPE HÅPE)

Skrevet

Spørs helt om alt er "normalt"!! Jeg har hele tiden hatt høyt sf mål, og mye fostervann som har ført til mye smerter...har hatt mye oppfølging hele veien, så lurt å spørre jordmor hva hun mener....

lykke til:)

Skrevet

Nei, det er igen automatikk i at du får det. Jeg fikk det nå på grunn av komplikasjoner under forrige fødsel (stort barn).

Skrevet

jeg får det pga. høyt sf-mål. blir satt igang rundt termin dersom babyen var stor fikk jeg beskjed om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...