Mama,sunshine-kid og lillesøs Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 jeg og min samboer skal gifte oss i tinghuset. Han har en datter fra før, og en sønn. Jeg har en sønn. Datteren hans har egentlig tatt det for gitt at hun skal være brudepike. Gutta bryr seg nok ikke så mye. Jeg har en nisese som betyr veldig mye for meg, som er på alder med detteren hans. Så da må det bli to budepiker. men så har jeg to nieser til som er litt yngre og veeldig i "gå-i-pen-kjole"-periode, og jeg føler de også burde være brudepiker. Men 4 stk da gitt! Hva skla oppgaven være liksom?? HJÆLP!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Stå der og være pyntet? Sikkert veldig stas for dem alle 4 det tenker jeg =)
Trebarnsmamma2010 Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 De trenger jo ikke ha en spesiell oppgave, bare være der å se søte ut Vi skal ha min datter og vår sønn/datter, men i tillegg så skal jeg spørre om våres tre nieser vil være. Men kriteriet for at de skal være er at alle sammen kjøper lik kjole fra samme sted (ingen dyr butikk, maks 500 kr pr kjole). Så da blir det opp til foreldrene å bestemme det, før jentene får vite det selvfølgelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå