ragna Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 I nesten tre mnd...mhm, studentene har det periodevis godt. nå trenger jeg en leseliste. jeg har lyst å lese fortsettelsen til lillelord (triologi med mening), men aner ikke hva de to andre bøkene heter. noen med peiling? jeg har ferie, jeg har ferie, jeg har ferie, jeg har ferie.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Sjalu? Jepp helt uten tvil. Håper det regner på deg hver dag frem til jeg får ferie.
innMariSterk Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 Og jeg som var forberedt på å gjøre matteleksene dine i lang tid framover :-)
ragna Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. mai 2008 du har all grunn til å være sjalu, det hadde jeg også vært hadde det ikke vært for at jeg er meg akkuratt nå. det har ikke helt gått opp for meg at tingenes ellers ville tilstand fra og med i morgen vil innta et rolig og avbalansert forhold. tenk, morgenstund som ikke starter før klokken 8, tidligst, inkludert god og mettende frokost, ikke intatt på toget. åh, som jeg gleder meg. lunsj med med-studenter som jeg aldri kommer til å glemme, avslutningsfest med med-studenter jeg aldri kommer til å glemme. livet er godt. men det vil det bli for deg også, og jeg skal spare på sola, for din skyld. det gjør ingenting med litt regn, jeg har hammock med tak, dessuten blir blomstene rundt meg så vakre av litt vann. gratulerer; lektor med tillegg! det er ikke bare bare? får du litt lønn som fortjent nå? (i hvert fall litt/pittelitt bedre enn for litt siden? hva/hvem kan du undervise med den utdannelsen? alt og alle? på alle nivå?
ragna Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. mai 2008 off, ikke si det innmari, jeg har absolutt ikke høye forventninger til matte-resultatene ;(
Gjest Rabarbra Millicent Skrevet 26. mai 2008 #6 Skrevet 26. mai 2008 Er det ikke knalldeilig? Du fortjener det også så inderlig, Ragna! Fortsettelsen heter De Mørke Kilder og Vi Har Ham Nå. Gled deg - og gru deg litt også. Kos deg kos deg kos deg!
piano♫ Skrevet 26. mai 2008 #7 Skrevet 26. mai 2008 Gratulerer! Høres fantastisk deilig ut! Et par uker til med retting og litt stress, så er det bare sjarmøretappen igjen for min del. Gleder meg til å skåle i hvitvin når den tid kommer.
Willemo Skrevet 26. mai 2008 #8 Skrevet 26. mai 2008 Så heldig du er! Har du mange år igjen på skolen? Jeg er også student, men tar det i tillegg til jobben, så ingen fri her, bare eksamensfri! Godt det og.
ragna Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 26. mai 2008 jeg har flere år enn jeg egentlig tør tenke på, i hvert fall om jeg skal videreutdanne meg etter "grunnutdannelsen". har tre år igjen foreløpig. jeg er så heldig at jeg kun er student. jeg har prøvd begge deler, det sier seg selv at det beste er å være kùn student, men på den annen side så var det litt deilig å koble av på jobb under de verste eksamensperiodene også. nå kobler jeg av på mann og barn
ragna Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 26. mai 2008 Rabarbra Millicent (kremt, ble litt høytidelig det navnet ditt) jo, det er knalldeilig, så deilig at jeg ikke helt har forstått det enda! tenk, late morgener uten trøtte tryner på toget, bare kos kos kos med barna, (og av og til han visse som til tider er min bedre halvdel) å dæven dette blir bare bedre og bedre etterhvert som jeg skriver det har du innvidd din ferie enda? jeg skal på lørdag. med sjampis og baileys selvsagt.
Willemo Skrevet 26. mai 2008 #11 Skrevet 26. mai 2008 Tar en videreutdanning som jobb sponser. Fri i skoleukene, ( as if..) jobb ellers. Veldig ok, men travelt akkurat i oppgaveskrivingsperiodene... Ja, kjekt å være student, men nå etter noen år i jobb, blir av og til stoffet ( og oppgavene) veldig teoretiske og pjattete. Men for all del, mye å hente også. God ferie til deg!
ragna Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #12 Skrevet 26. mai 2008 tusen takk! og det samme til deg, når den tid kommer
Willemo Skrevet 26. mai 2008 #13 Skrevet 26. mai 2008 Takk. Men jeg gruer meg nesten litt til ferien. Ukevis uten guttene mine... *sukk* ( tror jeg vurderer meg selv til å virkelig trenge litt ferie:-))
ragna Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #14 Skrevet 26. mai 2008 ukesvis uten guttene? det er klart du virkelig trenger ferie!
ragna Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #16 Skrevet 26. mai 2008 ;D må innrømme at jeg tenkte etter at jeg hadde lagret mld *håper hun tar den på rette måten* ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå