Gå til innhold

Hvor mye sov(er) deres barn på 1,5-2 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har kuttet ned til 1 time og 15 minutter i barnehagen for at hun skal sovne om kvelden nå som det er lyst, og alle de ande i barnehagen sover mer enn henne selv om de er eldre. Men hun ligger altså likevel og jodler til 21-2130... Hvor lenge sov eller sover deres barn på 1,5-2 år? Hva ville dere gjort?

Takknemlig for svar! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han legger seg rundt kl 12.. Og da sover han til 14-15 tiden..

Da sovner han som regel som en stein innen kl er 19.30..

Skrevet

minste jenta vår blir 2 år i juli, og nå går vi ned til 45 min på dagen. hun sovner 19.30 på kvelden og står opp kl. 6.30 - 7.00

Skrevet

Lillemor er snart 2 år, fyller i juli, og sover ca 1,5 time, Sjelden noe lenger.

Legger seg rundt 11 til 13-13.30. ( det er hjemme i helgene, men i barnehgen legger ho seg litt senere, Ikke alltid det er hennes tur til å sove først :) hehe

Skrevet

Min minste på akkurat to år er fortsatt hjemme med meg.Begynner i bhg til høsten.Han har nå sluttet å sove fast på dagtid.Trenger han det får han kun en liten halv time.Kvelden er min,hehe...:o)

Han legger seg 18.30 og sovner med en gang han treffer puta.Sover til ca 09.09.30 dagen etter.Da er batteriene helt full ladet og full fres helt til kvelden:o)

Skrevet

Ja, det er omtrent som vår. Hun pleier å stå opp mellom halv syv og syv og legge seg 1915-1930. Bare ikke nå... Har kunnet sove ubegrenset mye før, men plutselig vil hun ikke.

Skrevet

Han er 2 år. Sover halvannen time i bhg (12-13.30) og legges for kvelden kl. 19. Sovner med en gang og sover til mellom 06 og 09.

Hjemme sover han litt lengre lurer i helgene, da mor er gravid og virkelig setter pris på å "næppe" sammen med han....hehe, men legges kl. 19-19.30 i helgene.

Vet det er et par i bhg hans på 2 år som blir vekt etter maks 1 time, helst etter 30 min pga tulling om kveldene.

Skrevet

Ps: Hu sovner ca 18.30-1900 på kvelden. Våkner 6.30 -6.45 ca. Sover ho borte, sover ho selvsagt lenger.

Typisk! :)

Skrevet

Våkner mellom 7-8, sover 2-3 timer midt på dagen, legger seg 19. Har akkurat begynt med stor seng, så er sjelden han sovner 19 akkurat nå =P

Skrevet

Jenta vår er snart 1,5 år, og hun sover alt fra 1,5-3 timer på dagtid. Hun legger jeg kl. 19 og sover til 7. :o)

Skrevet

Hehe. Null til tre timers soving er konklusjonen... Da får jeg bare fortsette å prøve meg frem. Er bare redd hun skal bli overtrett (jmf Foreldre og Barn, der de alltid understreker at barn som er hypre til leggetid skal legges FØR) og sove dårlig.

Skrevet

Jeg har lyst til at Nikolai skal sove på dagen, men det er ikke alltid han vil det. Ca. annenhver dag sover han en time på dagen, sjelden noe mer enn det. Han sover mellom 8 og 10 timer på natten, så han sover lite i forhold til mange andre på hans alder!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...