mamma til 2 skjønnheter Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Hadde omgangssyken natt til torsdag og lå hele torsdag.. Var god på fredag, men så kom magevondt igjen lørdag, i går og i dag. Hadde løs mage i dag. Men i går så begynnte ryggen min å værke (pølsene på siden av korsryggen) og det strålte nedover fra lysken og beinet. Sov passe godt i natt men da jeg stod opp begynnte dritten igjen '.-( Fikk intense smerter i rygg å mage (oppe og nede) Tok en uvi prøve for å utelukke nyrebekkenbet. Den var helt fin. Måtte opp på føden til UL, EKG og blodprøver. EKGen viste smårier men har jo kynnere menge ganger til dagen så.. På UL viste det seg at gutten hadde snud seg med hodet ned så jeg håper at det kan ha forutsaket smertene og omgangsyken også hadde satt sine spor. Jeg ble sendt hjem men er ennå vond.. Blir så nervøøøøs !! Er bare i min 33 uke..
mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 ta en telefon til de om du syns det har blitt vondere... i alle fall om det i tillegg er regelmessig... sikert ingen fare... har opplevd det selv når jenta snudde seg... forferdelig vondt... varer lenge
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. mai 2008 For å sjekke om jeg hadde rier. De tok av babyens hjerterytme altså
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. mai 2008 De er ike regelmessige men det er spesielt vondt når babyen beveger seg nedi bekkenet . Hadde det ikke sånn med føstemann
mammaen til Helle+2 i magen Skrevet 26. mai 2008 #6 Skrevet 26. mai 2008 ikke for å mase eller pirke...men du mener ctg da
Frida__ Skrevet 26. mai 2008 #7 Skrevet 26. mai 2008 Jeg har også kjempe smerter når babyen beveger seg og fikk beskjed av jordmor at dette var fordi hodet ikke var festet. Da er det ekstra vondt fordi barnet dunker imot i stedet for å stå stille med hodet, slik at smerten som da kommer i det hodet fester seg forsvinner etterhvert. Mens det for oss, som ikke hodet er festet er vondt ved hver bevegelse. Litt kronglete forklart, men sånn er det med dette distre gravide to uker til tremin hode mitt.
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 27. mai 2008 Hehe :-) Ja self ! Er helt ør etter å ha vært der oppe !
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 27. mai 2008 Hva er EKG forresten ?
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 27. mai 2008 #10 Skrevet 27. mai 2008 EKG er vel når legen sjekker hjertet ditt med sånne elektroder festet til overkropp / brystkasse
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 27. mai 2008 Okay.. Ja trodde det var det for det har jeg tatt noen ganger pgr rytmeforstyrrelser. Så derfor trodde jeg at det var det samme som når jeg festet "sugekopper" til magen for babyens hjerterytme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå