Yada Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Husker ikke hvordan det var forige gang. Men syns jeg ikke kjenner så mye liv nå jeg. Det kan gå dager mellom hver gang. Og det skjer bare hvis jeg sitter sammenkrøpet. Når jeg leser "hva skjer i uke 16" på Din side, står det at til og med pappaen kan begynne å kjenne liv utenpå magen nå. Men jeg kjenner det såvidt innvendig enda. Det er vel ingen fasit på det. Men jeg syns det er så koselig med de små sparkene fra nurket, så jeg vil kjenne mere.... Hvordan er det med dere andre i uke 16? Men de kommer vel tidsnok. Og jeg glemmer ikke hvor slitsomt det ble på slutten, med spark i ribbbein, og overaktiv baby når jeg skulle sove....
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Jeg kjente ikke liv før i uke 20;) Da kjente jeg det smått, og i uke 21 kunne samboer kjenne av og til utenpå magen at den lille i magen sparka. Er veldig forskjellig hvor ofte jeg kjenner liv, kan bare være noen små spark til dagen feks. helt på slutten av dagen, og andre dager kjenner jeg det godt;) Tror ikke det er mange som kjenner liv på utsiden i uke 16, så bare ta det med ro;)
Gjest elissa2 Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 hei:) jeg er 3gangs, i uke 17, og jeg kjendte ikke noen spark før nå for et par dager siden. kan heller ikke kjenne det utenpå magen enda.... det har mye å si hvor morkaken ligger, og hvordan babyen ligger. det er nok ikke lenge til du kjenner de små sparkene skal du se:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå