Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Jeg ble gravid med minipiller (conludag). Jeg hadde oppkast et par dager på rad, og vi burde jo visst å passe oss bedre... Hvilket prevensjonsmiddel ble du evnt gravid med, og brukte du det etter oppskriften, eller "slurvet" du som meg??
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 brukte p-pillen microgynom eller hva enn den heter. Vet ikke hvordan det skrives. Jeg glemte 7 piller på en måned, er litt glemsk:P
cheerio Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 Loette p-piller, brukt nøyaktig som det stod på pakken, ikke glemt pilla eller ventet for lenge med å ta den en eneste dag, ikke hatt oppkast eller diare eller stått på antibiotika eller noe sånt. Ble gravid etter tre måneder. Kjæresten mener vi bør fortsette på Loette etter fødselen, fordi det er bra for ungen å få søsken:-)
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 Hehe... bra med søsken helt klart. Problemet vårt er bare at denne graviditeten er nr 3, så vi har liksom ikke flere "tabbe-kvoter" å bruke. Nå må jeg ha noe sikkert!! HI
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #5 Skrevet 26. mai 2008 Gravid med Loette? Hmm.. Det merket bruker jeg også. Har gått på det i et år nå og er fremdeles ikke gravid. Heldigvis. Er student og det samme er typen. Bor ikke sammen heller. Men er det sånn at antibiotika reduserer effekten!? Jeg går på antibiotika nå. Det visste jeg virkelig ikke
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #6 Skrevet 26. mai 2008 Conludag. Ikke glemt pille, heller ikke kastet opp eller gått på antibiotika. Heh!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #7 Skrevet 27. mai 2008 Diane... brukt helt etter oppskriften, men ikke mye beskyttelse der gitt
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #8 Skrevet 27. mai 2008 NUvaring, men hadde satt den inn halvanna døgn for seint...men var ingen krise, fikk bare nr 2 et år tidligere enn plana var ;-)
Hilde_85 Skrevet 27. mai 2008 #9 Skrevet 27. mai 2008 Loette her og Tok det som jeg skulle. Men kan ikke skjønne noe annet enn at jeg kanskje må ha hatt løs mage eller noe noen dager. For jeg har da gått på p-piller før uten at det har skjedd noe! Hadde brukt dem i ca 3 mnd jeg og tror jeg!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #10 Skrevet 27. mai 2008 første gang med loette, og andre gang med jasmin! Lenge leve p-piller!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå