Gå til innhold

Lilli,, pent? stygt? kjærringnavn??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan uansett ikke være sikker på at ingen andre i klassen heter det samme. Vi følte vi valgte et ganske gammeldags navn til eldstesnupp, men i en av klassene hun har gått i het 2 andre akkurat det samme. Hun syns det var morsomt hun da. ;o)

Hvis du velger et dobbeltnavn så slipper hun å hete Ella J. eller noe sånt, alt etter som hva dere heter til etternavn. ;o) Har angret litt på at eldte ikke fikk et dobbeltnavn, vurderte Johanne Marie (Marie etter bestemora) en stund, men droppa Marie.

Skrevet

Liker ikke Lilli. Ella er mye finere!!

Hva med Maya?

Hvis jeg får en jente til noengang, skal hun hete Maya Natalie:-)

Eller Mille?

Skrevet

Hva med Lillian? ;-)

Syns ikke Lilli var så fint, nei. Jeg er ferdig med produksjonen, men har alltid syns Helena er et nydelig navn.

Skrevet

Takker alle for svar :) skal ikke være enkelt med navn. Fint at noen er enig i at det er best med i på slutten også ;)

Tenker at da blir det litt mykere og blir uttalt mer som Lili, altså ikke så hardt trykk på L..Hmm..

Skrevet

Adelina er veldig fint! :) Det skal dattern vår hete, hvis vi en gang får en.. :)

Skrevet

Monamor, Maya heter datteren til en venninne og Mille er kallenavnet til en barndomsvenninne som heter Camilla :)

Spetakkel, LILLIAN, nei er du gæærn hehe ;) det er litt for 80-talls for meg, på lik linje med Jeanette..

Helena går heller ikke fordi kusinen min heter Helene..

¨

Pokker altså, denne ungen kommer til å forbli navnløs om det blir ei jente!

Skrevet

Adelina er greit, synes Adelin er mye penere da :) men sambo hater det..

Adele har vi på listen da, men ikke heeelt sikre liksom...

Skrevet

Det er sant,, men skal innrømme at jeg selv tenker kjeeeedelig når jeg hører at folk gir barnet sitt et skikkelig poppisnavn, vil ikke at folk skal tenke det om vårt navn :)

Johanne er også NYDELIG, men selvfølgelig har jeg en kusine som heter det også.

Ikke alltid det er praktisk å komme fra en stor familie hehe :)

Skrevet

jeg liker det...står på lista mi.. :)

sammen med Stella,Nora,Ida,Sanne,Ovidia ++

skal bli ett styr å velge visst vi får ei jente til.. :P

ps:Ella er også fint

Skrevet

Stella liker ikke sambo, Nora og Ida har jeg venninner som heter, sanne passer ikke med Natalie, men har Olivia på listen da (nesten likt som Ovidia)..

Jeg synes rett og slett dette er mas og kjas jeg altså :) navn er så utrolig vanskelig.

Skrevet

jeg ville gått for ella, siden du alltid har likt det godt.

hadde det sånn med navnet på snuppa mi og. -hadde på en måte bestemt meg for maaange år siden..selv om det er poppis nå..

men er glad for at jeg gikk for det allikevel!

Skrevet

Hva med å vente til du i det minste har vært på ultralyd? ;-)

Minstegutten vår fikk ikke navn før han var 1 dag. Trenger ikke stresse....

Skrevet

Ingen av mine har fått navn før de har vært ute, men da falt det seg helt naturlig hva de skulle hete. :o)

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Lilli er ikke noe særlig synes jeg..

Men har faktisk en vennine som skal kalle datteren sin i magen for Lilli..hun liker det da tydeligvis godt:-)

Skrevet

Lilli....tja litt i tvil hva jeg mener om navnet. Ubestemmelig liker/liker ikke:o)

Hva med Melina? Måtte bare komme med et forslag:o)

Skrevet

Tja - jeg liker så spesielle navn som ingen andre synes er fine, men jeg kan slenge noen av dem på (mesteparten av navnene er ikke navn jeg digger eller liker spesielt, men kjenner folk som heter og synes er helt greie.... Og kanskje du liker dem, for alt jeg vet)

Mimi

Konstanse

Adele

Sophia

Elina

Iven

Sofie

Thale

Fanny

Louisa

Matilda

Karolina

Henny

Hedda

Wilhelmina

Cecilia

Ada

Teddy

Maxi

Jenny

Agnes

Agathe

Kornelia

Eugenia

Alethe

Ilene

Molly

Kjenner forsåvidt en norsk jente som heter Lilly - og hun kler navnet sitt hun altså, men synes fortsatt det blir veldig ødelagt på norsk - mens det er nydelig på engelsk. Men egentlig er bare Sophia fint på engelsk også;) hehe...

Skrevet

ville hatt en D inni der jeg.. Melinda.. :P

Maylin syns jeg også er fint

hvilken navn liker pappan da?

Skrevet

Hehe, kan kanskje være en ide?? Neimen guttenavn er vi mer enige om (akkurat som sist) og jeg er overbevist om at vi bare klarer å lage jenter..

Snuppa var en uke gammel før hun fikk navnet sitt og da var vi heller ikke helt sikre, så denne gangen vil vi ha det klart når babyen kommer :)

Dustekællen liker jo INGEN navn, så jeg må stresse litt altså..

Skrevet

Pappan liker INGEN navn hehe :) han sier han ikke er heelt mot Ella, Lilli og Adele, men han elsker ingen av de..

Han er håpløs, har gitt han opp for lengst ;)

Melina er pent, men ser ikke for meg at jeg kan kalle MIN datter for det :)

Skrevet

Lilli er fint, men jeg liker bedre Lilly da:)

Ellers er Eline og Iselin (med trykk på i'en) fine jentenavn som vi har på vår liste!

Skrevet

Min lille snuppe heter Lilli Marie, så jeg syntes jo at det er veldig fint.:o))))

Skrevet

jeg liker det. nydelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...