Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Viste ikke jeg var gravid før uke 7 jeg! Så har ikke fått tatt folat som man skal! Andre som ikke har tatt og det har gått bra med når nurket kom?
Lykkelig 2 barnsmor Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Hei hei. Mitt forrige svangerskap var ikke helt planlagt, og begynte ikke på folat før i uke 6. Men jenta mi er nå 18 mnd og frisk og fin som bare det. Men det er jo ikke dumt og ta folat de siste ukene av 1 trimester. Masse lykke til da. klem klem
prins06+2til Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 jeg tok ikke folat i mitt forige svangerskap, han er frisk å fin, så det er ikke sånn at ettersom man ikke har tatt folat så får de ryggmarksbrokk liksom.
Mikkemafian Skrevet 27. mai 2008 #4 Skrevet 27. mai 2008 Jeg orket ikke å ta folat i forrige svangerskap p.g.a. kvalme og oppkast. Fikk ikke tablettene ned!! Hadde skikkelig panikk i forhold til ryggmargsbrokk, men det gikk bra, heldigvis... Nå tar jeg tablett hver gang jeg har vært her inne og noen minner meg på det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå