Gjest Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Føler ikke at han er så veldig intr i leker enda, bortsett fra å se på uro, og så har han en babygym med mange morsomme "dingleting" som han liker å se på
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Føler han ikke har noen leker jeg. Har en rangle, sann plast ting som kan rulle med en ball inni. Også en babygym med morsomme dyr og speil. Thats it- kansje vi burde kjøpt noe mer?!?! Tenkte å prøve med en bitering, han stapper jo hendene inn i munnen hele tiden (er ikke tenner- han har gjort det for å sutte på de i en måneds tid nå)
Gjest Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 Hehe, akkurat samme her, stapper hendene i munnen, vil ikke ha noen bitering. Han synes speilet på babygymmen er veldig stas i de få min han orker å ligge på magen:)
grolla Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 Har hatt stor glede av slike leker som dere nevner, men de siste dagene har han krevet mer og mer oppmerksomhet fra meg! Har forsøkt å bytte ut dingleting og slikt, men nei...skal opp på armen å titte seg rundt. Og jeg må for all del ikke sitte! Gå rundt å se på alt som finnes, det er spennende det ! Så slik gikk det med vindusvasking og rydding av hus! Hva skal vi finne på nå da? :-)
gulda Skrevet 26. mai 2008 #5 Skrevet 26. mai 2008 Vi har ganske mange leker -synes nesten det er fælt! Har tenkt på at jeg vil at han skal sette pris på ting, men han overlesses jo.. Og det meste er han for liten til å leke med. En av grunnene til at vi har såpass er at vi har fått ting i velkomstpakker i bokklubber. Han har babygym, uro, ulike biteringer, myke baller, rangler, bøker, kosedyr, spilledåser og noen vognleker. Merket en dag at babygymmen ikke var nok, da. Han sutret, så jeg strødde om ham med de andre lekene. Da var han fornøyd. Masse å gripe..
Gjest Skrevet 26. mai 2008 #6 Skrevet 26. mai 2008 Min har en babygym. Det holder foreløpig. Om et par år har de så mye leker at vi står og drar oss i håret og hyler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå