Snupi27 Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 vi har lyst til å kjøpe hus men det trengs endel oppussing. skal vi kjøpe det så har vi bare litt igjen å pusse opp for. noen som veit hvor man kan ta opp et lån uten at det blir så høye renter på det? grunnen til at det må pusses opp er fordi det er bygd i 1982 og ingenting er gjort i huset siden da.. vi har ikke tenkt å ta opp så veldig høyt oppussingslån. rundt 50-70 tusen
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Hvis jeg skjønner det riktig så får dere ikke nok å pusse opp for på det lånet dere allerede har fått godkjent i banken? Jeg ville snakket med banken en gang til og forklart situasjonen. Med en såpass lav sum dere trenger ville jeg tro det gikk helt fint. Vi har refinansiert huslånet vårt et par ganger i forbindelse med større ting som skal gjøres med huset, nå i sommer blir det skifte av kledning og vinduer på en vegg. Men da har det jo blitt gjort i ettertid når verdien av huset har steget likevel...
Snupi27 Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2008 ja, du har forstått riktig =) jeg har spurt banken før om vi kunne få 10 tusen kroner ekstra å låne og det sa de nei til.. så de er lite villig til å hjelpe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå